וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופים ביצוא

וואלה! ברנז'ה

16.7.2008 / 0:52

הניורוטיות, עלות ההפקה הנמוכה והחומר האיכותי. זה מה שעל פי ניוזוויק יהפוך את ישראל לספקית הפורמטים מספר אחת של ידידתנו מעבר לים

כתבה שמתפרסמת באתר האינטרנט של המגזין ניוזוויק טוענת כי ישראל הופכת ספקית הפורמטים המפתיעה של הוליווד. הכותב נותן כדוגמה את "בטיפול" של חגי לוי ו-HOT שהפורמט שלה נקנה והופק על ידי רשת HBO ואת "האקס המיתולוגי" של סיגל אבין וקשת שתעלה בסתיו ברשת CBS וכותב: "לא פלא שישראל היא ידידה כל כך קרובה, הישראלים הם נוירוטים כמעט כמונו".

בכל הנוגע לכתיבה בטלוויזיה, מוסיף הכותב, הישראלים הם חכמים ויצרתיים. התקציב הנמוך של הטלוויזיה בישראל מאפשר לבחור רק את התסריטים הטובים ביותר ובהם להשקיע. הסוכן אריק קנלר מספר בכתבה איך זיהה את הפוטנציאל של האקס המיתולוגי: "הסדרה עוסקת בהתאהבות, דבר שכולם מתחברים אליו והוא מאד רלוונטי". אומר קנלר בכתבה.

בכתבה מתראיין גם ג'ונתן לוין, המפיק האמריקאי של האקס המיתולוגי – גרסת CBS ,שלטענתו הפורמטים צריכים לעבור התאמה, זאת מאחר שהחברה הישראלית מלאת מתחים, דבר שבא לידי ביטוי אפילו בדרמות הקומיות המופקות בישראל. לוין מציין לחיוב גם את התקציב הנמוך של הסדרות הישראליות ואומר: "סיגל אבין כתבה וביימה סידרה בת 11 פרקים בתקציב שבמושגים אמריקאיים נחשב נמוך ביותר".

הכותב מציין גם את "מרחק נגיעה" של רשת ו"מסודרים" של קשת שפורמטים שלהם נרכשו על ידי רשתות אמריקאיות וקובע כי כל עוד הטלוויזיה הישראלית תמשיך לשלב בין איכות גבוהה לתקציב הפקה נמוך יחסית, המפיקים האמריקאים ימשיכו לעלות אלינו לרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully