וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס לכלי התקשורת: צמצמו סיקור חגיגות החיזבאללה

ענת קם

16.7.2008 / 15:36

בפנייתו של שר התקשורת הוא כותב: מן הראוי לשקול האם לתת במה לאויבינו. חדשות 10: שיקולים עיתונאים יובילו את קבלת ההחלטות", בערוץ 1 מצמצמים הסיקור ללא קשר לפנייה

שר התקשורת אריאל אטיאס פנה היום לכלי התקשורת בבקשה לצמצם את סיקור חגיגות השמחה בלבנון ובמדינות ערב, לרגל שחרור האסירים במסגרת עסקת השבויים.

בפנייתו כתב אטיאס: "כמי שמודע לעוצמה וליכולות של כלי התקשורת, לייצר לוחמה פסיכולוגית ולפגוע במורל ולמרות היכולת המבורכת והצורך הראוי והחשוב של תקשורת פלורליסטית במדינה דמוקרטית לשדר הכל, ומכל מקום בעולם, אני פונה אליכם בבקשה לשקול לחסוך מאזרחי ישראל ביום קשה זה את המראות הקשים והריקוד על הדם שמבצע המנהיג הציני והאכזרי.

"אין מדובר בגדר של סתימת פיות. אני מודע לכך שזה נתון לשיקול דעתה של כל מערכת לגופה, וכל בקשתי היא שתחוסו על רגשות עם ישראל הכואב ודואב בשעות אלו". השר הוסיף: "לדעתי מן הראוי לשקול האם לתת במה לאויבינו".

בכיר בערוץ 1 אמר לוואלה! ברנז'ה, כי ללא קשר לבקשתו של אטיאס, הוחלט במערכת החדשות של הערוץ לא לסקר בהרחבה את החגיגות: "אנשים בקונטרול אמרו שלא בא להם לראות את התמונות האלה. בלי קשר לצנזורה, לא צריך להראות הרבה מהתמונות".

מחדשות 10 מסרו: "כמו בכל השידורים בהם שידרה חברת חדשות 10, גם הפעם שיקולים של עריכה עיתונאית הם אלה יובילו את קבלת ההחלטות במשדר". מחדשות ערוץ 2 נמסר: "שיקולים עיתונאיים הם אלה שמנחים את חדשות ערוץ 2. כל המשדרים לאורך היום הקשה הזה מועברים ברגישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully