וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

700 אלף צופים בחודש בוואלה! yes

20.7.2008 / 13:38

אתר הוידאו של וואלה! ו-yes מסכם שנת פעילות ובה 20 מיליון צפיות ב"דני הוליווד". אילן שילוח: האתר מהווה תחילתו של ערוץ מסחרי שלישי

במסיבת עיתונאים לרגל שנה לאתר וואלה! yes, חשפו החברות נתוני צפייה באתר הוידאו המשותף. באתר כיום 1,500 פרקים מלאים מ-60 סדרות שונות, 120 סרטי דוקו ובסה"כ כ-1,000 שעות וידאו.

נתוני הצפייה באתר מראים כי 72 אחוז מהצפיות באתר הן בפרקים מלאים, וכ-60 אחוז צופים בפרקים המלאים עד סופם. ממוצע הדקות למבקר באתר בחודש הוא 40:20, כאשר הממוצע באתרים מתחרים עומד על כ-10 דקות לפי נתוני קומסקור.

הסדרות הנצפות ביותר באתר הן דני הוליווד, עם 20 מיליון צפיות והשיר שלנו עם 19 מיליון צפיות. עוד בלטה הסדרה "סרוגים", שהפרק הראשון שלה זכה ל-280,000 צפיות.

בשנה הבאה צפוי להימשך תהליך הגידול במספר הצופים ובכמות הצפיות. החברות צופות שב-2009 יגיעו למעל מיליון צופים ייחודיים בחודש באתר, ול-100 מיליון צפיות וידאו לפחות במהלך השנה.

לדברי אילן ישועה מנכ"ל וואלה!, הצלחת המיזם המשותף עם yes עולה על כל התחזיות: "הגולשים מצביעים בעיניים ובניגוד לחששות רובם צופים בפרקים מלאים. מהפכת ה- Broadband Video הגיעה לישראל ו-וואלה! גאה להוביל אותה בשיתוף עם yes".

במסיבת העיתונאים נכח גם מנכ"ל מקאן אילן שילוח, שחברתו בונה עם וואלה! ו-yes מודלי פרסום לאתר המתבססים על העובדה שהגולשים צופים בתכנים מלאים. בין השאר, יכלול האתר תכני פרימיום שימומנו באמצעות פרסומות בברייקים בפרקים. לדברי שילוח, וואלה! yes מהווה את תחילת ערוץ שלישי במדינה, בנוסף לערוצים 2 ו-10.

אילן ישועה אמר במסיבת העיתונאים כי החברה סוגרת עסקאות עם רוכשות במדיה הגדולות בשוק, וכי מתחיל תהליך זליגה של תקציבי פרסום מהטלויזיה המסחרית לפרסום וידאו באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully