וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחת סלב

ענת קם

20.7.2008 / 14:28

נאמר זאת כך: ב"אולפן שישי" מתחילים לספור את הרייטינג ברגע שרוני, אמנון רינה ואודי סוגרים את הפה

נתוני הצפייה של סוף השבוע מראים בשבועיים האחרונים עלייה ברייטינג של "אולפן שישי": 15.5% השבוע - במקום ה-11 בטבלה ו-16.1% בשבוע שעבר. אלא שמבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה שלא מדובר בהכרח בנהירת צופים למהדורת סיכום השבוע של יאיר לפיד. מדידת הרייטינג של התכנית, כפי שהיא מדווחת על ידי חברת החדשות של ערוץ 2 לועדה למדרוג מתחילה ב-20:20, עשרים דקות לאחר תחילת התכנית.

על פי הועדה למדרוג רשאיות הזכיניות להפריד פינה ממדידת התכנית על ידי ברייק פרסומות ארוך. וכך בתחילת אולפן שישי משודרת פינה בת 10 דקות, ואחריה ברייק פרסומות ארוך במיוחד, שלאחריו מתחילה התכנית. למרות זאת גורם בוועדה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו יכולים להגיע למקומות מוזרים שבהם חלק ניכר מלוח השידורים למעשה לא מדורג. יש זכיינים שמשתמשים בזה יותר, יש כאלה שפחות".


ועדת המדרוג פנתה לערוץ 10 וביקשה את עמדתו בנדון. גורם בחדשות 2 אמר לוואלה! ברנז'ה, כי המדידה ב"אולפן שישי" החל מ-20:20 משקפת את הצלחת החלק המגזיני של התכנית, בעוד שבעשר הדקות הראשונות משודר החלק החדשותי-פרשני שכך או כך המדידה שלו אינה גורעת בצורה דרמטית מהרייטינג של המשדר.

נציין רק כי תעלולי מדידה מסוג זה אינם המצאה של "אולפן שישי". וכי במהלך העונה של "הישרדות" נהגו בערוץ 10 למדוד את הרייטינג של "היום שהיה" כולל פרומו ארוך לפרק הבא של "הישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully