וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדל דה ברברת

ענת קם

21.7.2008 / 0:02

עורך ידיעות אחרונות שיגר מכתב זועם לבוקי נאה בו דרש ממנו כי יפסיק להעליב בעלי תפקידים בעיתון. נאה לא מתרגש: "המכתב מלא דברי בלע"

סיבוב חדש ביחסים העכורים בין עורך ידיעות אחרונות שילה דה בר לבין כתב הפלילים של העיתון בוקי נאה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בשבוע שעבר קיבל נאה מכתב מדה בר, בו הוא התייחס ליחסים העכורים בין נאה לבין בכירי מערכת החדשות בעיתון. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה הושעה נאה מעבודתו לאחר שהטיח עלבונות בעורך המשנה רון ירון, רכז הכתבים עידן מוטולה ואחד מראשי הדסק בעיתון אלון גולדשטיין.

במכתב כותב דה בר, כי בתקופה האחרונה בוחר נאה לפגוע בבעלי תפקידים בעיתון במקום להתמקד בעבודה העיתונאית ושעקב כך נפגעת איכות כתבותיו. בנוסף, הודיע דה בר כי יגבה את מוטולה וגולדשטיין בכל עניין. בהמשך הוזהר נאה כי כל פגיעה נוספת שלו בעורכים תגרור אחריה תגובה וכי המערכת לא תסבול יותר את העלבת בעלי התפקידים.

גורם בידיעות אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "לאנשים יש בטן מלאה על העיתון כמו שהוא היום. זו פעם ראשונה שכל שדרת הפיקוד העליונה מורכבת מאנשים שמעולם לא היו כתבים וכתבים בעיתון מתלוננים על זה. המכתב הזה הוא פצצה מתקתקת מבחינת בוקי והוא למעשה איום בפיטורים".

בוקי נאה אמר לוואלה! ברנז'ה: "פרסום המכתב הרצוף דברי בלע הוא הוצאת לשון הרע ואני אתבע כל מי שיעז לפרסמו". בידיעות אחרונות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully