וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מזיזה את שעת שידור "הפוליגרף"

ענת קם

21.7.2008 / 12:47

בזכיינית החליטו להעביר את השעשועון לשעה 22:00 ומסרו: "התערבותה של הרשות השנייה בקביעת לוח השידורים היא תקדים מסוכן של צנזורה על תכנים"

רשת החליטה לדחות את שידור התכנית "הפוליגרף" לשעה 22:00. בימי רביעי. ההחלטה התקבלה בישיבת הנהלה שהתקיימה הבוקר, בעקבות דרישת הרשות השנייה להעביר את התכנית לשעה מאוחרת יותר. החל מהשבוע, לאחר מהדורת החדשות ישודר פרק של הדרמה החדשה "עד החתונה" ולאחריה פרק של "הפוליגרף".

"הפוליגרף" נידונה גם בישיבת מועצת הרשות השנייה ביום חמישי האחרון. בישיבה סוכם כי הרשות תפנה לזכיינית ותבקש להעביר את שעת שידור התכנית ל 23:00, ובמידה שרשת תבחר לדחות את השידור רק לשעה 22:00, היא תחויב בהקרנת שקופית אזהרה כי התוכן אינו הולם לצפיית ילדים.

מרשת, שקיבלה מספר חסר תקדים של פניות בנושא התכנית, נמסר: "צפינו את המעורבות הגבוהה של צופינו בתכני התוכנית. פורמטים חדשניים מסוג זה מעוררים לא פעם דיון סוער שמגדיר שוב ושוב את המרחב הטלוויזיוני ואת גבולותיו. הצופים הם קבוצת המיקוד והרגולטור האמיתיים והחשובים ביותר מבחינתנו, אנחנו קשובים להם ולהתעניינותם הרבה בתוכנית כמו שהתבטאה ברייטינג הגבוהה של שידור הבכורה.

"החלטנו על שינוי שעת השידור החל מהשבוע הקרוב ואנחנו צופים שיעורי צפייה גבוהים לא פחות. התערבותה של הרשות השנייה בקביעת לוח השידורים היא תקדים מסוכן של צנזורה על תכנים והיא חורגת מסמכותה של הרשות. אין ספק כי בספרי ההיסטוריה של הטלוויזיה תחת הערך 'הפוליגרף' תכתב הרחבה על התערבות בוטה של הרגולטור בשיקולים מערכתיים ולאו דווקא דיון כזה או אחר בתכני התכנית".

גורם במועצת הרשות השניה אמר בתגובה לדברים: "אנחנו הוכחנו שיש רגולטור חזק שלא ממצמץ. לא הורדנו להם את התכנית, גרמנו להם להוריד אותה ביוזמתם, וכמו שהם עצמם אומרים, הצופים בסוף יכריעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully