וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שם חם

ענת קם

22.7.2008 / 0:01

מקורבים למו"ל ידיעות אחרונות מאשרים כי גם מנכ"ל ערוץ 10 קיבל הצעה להתמנות לתפקיד מנכ"ל HOT. מודי פרידמן מכחיש

שם חדש נוסף לרשימת המועמדים לתפקיד מנכ"ל HOT: מנכ"ל ערוץ 10 מודי פרידמן, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. פרידמן קיבל לאחרונה הצעה להחליף את מנכ"ל חברת הכבלים דוד קמיניץ, שהודיע על עזיבתו לפני כחודש וחצי לאחר שנתיים בתפקיד.

ההצעה הועברה לפרידמן לאור ניסיונו הטלוויזיוני העשיר וכן על רקע עבודתו בקבוצת ידיעות אחרונות, המחזיקה בכ-16 אחוזים ממניות HOT. פרידמן מילא בעבר תפקידי מפתח בידיעות אחרונות ובהם מנכ"ל ידיעות תקשורת ומשנה למנכ"ל ידיעות אחרונות. מקורבים למו"ל ידיעות, ארנון מוזס, אישרו כי התפקיד הוצע לפרידמן.

פרידמן 47, מונה למנכ"ל ערוץ 10 מספר חודשים לאחר עלייתו לאוויר. בעקבות מתיחות עם מי שהיה אז בעל מניות בערוץ, שלמה בן צבי הוא פוטר ומונה ליושב ראש ערוץ הספורט. בספטמבר 2005 מונה שוב לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10 והחליף את ניר למפרט. בעוד מספר חודשים הוא אמור לפנות את תפקידו ולהתמנות לתפקיד סגן יושב ראש פעיל של הערוץ, במקומו ימונה מנכ"ל הארץ יוסי ורשבסקי לתפקיד מנכ"ל הערוץ.

פרידמן אינו יוצא ערוץ 10 הראשון ששמו עולה כמועמד לתפקיד. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה גם עורך ידיעות אחרונות שילה דה בר מועמד לתפקיד וגם המנכ"ל הקודם של ערוץ 10 ומנכ"ל דפי זהב בהווה, ניר למפרט. עוד מועמדים: אורן מוסט, ששימש בתפקידו האחרון יו"ר עמותת דוקאביב והיה בעברו מנכ"ל הוצאת הספרים כתר וסמנכ"ל השיווק של סלקום, אבי בלשניקוב שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל הראשון של הכנסת, ובתפקידו הקודם היה מנכ"ל משרד התקשורת. יעקב גלברד, עד לפני שנה מנכ"ל חברת בזק וסטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל .

מודי פרידמן אמר בתגובה: "אין לי מושג על מה את מדברת". מ-HOT נמסר: "איננו מגיבים לידיעות על מועמדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully