וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט 5 ממשיכים ב-HOT

ענת קם

22.7.2008 / 11:19

אין הפתעות: ספורט 5 גברה על צ'רלטון ו-ONE במכרז להפעלת ערוצי הספורט הפתוחים של הכבלים

ערוץ הספורט ימשיך להפעיל את ערוצי הספורט הפתוחים ב- HOT. חברת הכבלים הודיעה היום כי לאחר בחינת ההצעות של הערוץ ושל הקבוצה של אתר ONE וחברת צ'רלטון, הוחלט כי ערוץ הספורט ימשיך להפעיל את הערוצים 5 ו+5.

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "חברת HOT שוקדת מידי יום ומבצעת חשיבה מחדש במטרה, לרענן ולעדכן את המוצר והתכנים הניתנים לצופינו. לקוחות HOT וחובבי הספורט ימשיכו ליהנות מערוצי ספורט איכותיים, מובילים ואהובים. היום הצבנו בערוץ 5 ו5+ את "נבחרת החלומות של המשחקים" כאשר הבטחנו תוספות שידורים ומשחקים של עשרות אחוזים מעבר לנדרש ושירות START OVER בלעדי ללקוחות-HOT. אנו מודים לכל מי שלקח חלק במכרז".

בין החידושים שיוצעו לצופה על ידי ערוץ הספורט: "אולפן שישי של חדשות הספורט", סיכום חדשות הספורט השבועיות בארץ ובעולם בהנחיית מירי נבו ואלי אילדיס, שירות ה- START OVER בערוצי הספורט 5 ו- 5+ על משחקים בשידור חי החל מה-1 בינואר 2009.

ערוץ הספורט התחייב לשידורים מעבר לנדרש מהמחויבויות הרגולטוריות במספר שידורי המשחקים של הליגות המרכזיות, העלאת הערוץ החדש "ספורט אינטראקטיב", עיבוי שידורי ה- VOD, הפקות מקור ותכני HD, שידורים לקהל הרוסי הכוללים תקצירים ופרשנויות מהליגה הרוסית וחיזוק שידורי ערוץ ספורט 5HD עם תוכניות חדשות ומעבר לשידור של 24 שעות ביממה. ערוץ הספורט יגדיל את שעות שידור ענפי הספורט הישראלים ל- 175 שעות של ענפי ספורט מרכזיים כגון כדוריד, כדורעף, ג'ודו, שחייה,רכיבת סוסים, טניס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully