וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור נגד האחראית ליישום הרפורמה

ענת קם

22.7.2008 / 14:47

עובדים ברשות תוקפים את התנהלותה של מאיה גורן: "היא גוערת ורודה בנו ולהוטה שכמה שיותר עיתונאים ילכו הביתה"

ביקורת בקרב עובדי רשות השידור על תפקודה של מאיה גורן, האחראית על יישום הרפורמה ברשות. לוואלה! ברנז'ה הגיעו טענות של גורמים שונים ברשות, הכוללים בין היתר ביקורת הן על התנהלותה המקצועית והן על יחסי האנוש שלה.

עובד בועד המשולב בטלוויזיה סיפר לוואלה! ברנז'ה: "יושב הראש הצמיד לה רכב ופלאפון. מנסים להכניס שעון נוכחות וזאת שמרכזת את הרפורמה, שאמורה לשאת את הדגל, מאחרת באופן כרוני, באה והולכת מתי שהיא רוצה ולא מתייחסת לשעון". חבר ועד העיתונאים סיפר: "יש דמות אחת שעומדת כאבן נגף בדרך למימוש הרפורמה וזאת מאיה גורן. היא להוטה שכמה שיותר עיתונאים ילכו. בישיבות היא גוערת בנו ורודה בנו. היא דמות חיצונית ואין לה זכות לדבר אלינו ככה, זה חמור מאוד. הם מדברים עלינו וזאת האישה שהם מעסיקים".

עיתונאי נוסף ציין כי התמונה מורכבת יותר: "מאז שהרשות הגיעה להסכם עם ההסתדרות על תנאי הפרישה הם עושים הכל בשביל לרצות אותם. הגישה היא שמאחר שיש יותר עיתונאים ברשות מעובדי הסתדרות אז יותר עיתונאים צריכים ללכת הביתה, אבל ככה זו לא רפורמה אלא סחר סוסים. מאיה גורן באה מהאוצר, לא מהתקשורת, והיא לא יודעת איך עובד גוף תקשורתי. אין ספק שעם אדם שלא מכיר גופים תקשורתיים קשה יותר לעבוד".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "גברת גורן הייתה אחראית על נושא התקשורת באגף התקציבים באוצר והינה בעלת מומחיות בנושא. לגברת גורן היה חלק חשוב מאוד בעיצוב הרפורמה ברשות השידור וכיום יש לה חלק חשוב מאוד בצעדים לקראת יישומה של הרפורמה. אנו מניחים שאותם גורמים אנונימיים הם בעלי עניין או כותבים מטעמה של קבוצה בעלת עניין המעוניינים שהרשות תמשיך להתנהל בדרך בה התנהלה עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully