וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבש בעשר

ענת קם

24.7.2008 / 12:09

מיכל דבש תהיה העורכת של Y" בעשר" בעונה הבאה, תחליף את אורית סטמבלר שמונתה לתפקיד מנהלת פיתוח בארצה הפקות

אורית סטמבלר מונתה למנהלת הפיתוח בחברת ארצה הפקות. סטמבלר, עורכת התכנית "Y בעשר" של yes בשלוש העונות האחרונות הודיעה השבוע על עזיבתה את התכנית. תפקיד מנהלת הפיתוח בארצה לא אוייש עד היום וסטמבלר תשתלב בהפקות הקיימות של החברה ותפתח תכניות חדשות.

מיכל דבש, לשעבר המפיקה הראשית של שמים הפקות, תחליף את סטמבלר בעריכת "Y בעשר". דבש עורכת בימים אלו את המגזין "רעש" בערוץ המוסיקה. לפני כן ערכה את תכניתה של קארין מגריזו בקשת, ואת השעשועון "בהפרעה" עם עידו רוזנבלום בביפ.

אבירם בוכריס, עורך ומפיק ראשי מסר: "אני מודה לאורית על ארבע עונות נהדרות, עמוסות ומפתיעות של חדשות בידור. אני מאחל לה הצלחה בהמשך דרכה ומברך את מיכל על הצטרפותה ל- y בעשר. אני בטוח כי היא תמשיך להוביל תכנית מצויינת של חדשות בידור".

חברת "ארצה הפקות" הפיקה את הסדרה "הנרגנים" ל- yes, את הסרט "פובידיליה" עם עפר שכטר שצפוי לצאת בחודשים הקרובים, את הסדרה "אפס בהתנהגות" שעתידה לעלות ברשת ועוד. כיום מפיקים בארצה גם תכני אינטרנט וסלולר כדוגמת "יציע הכבוד", "צימרים וטיולים", "המבוקשים" ועוד.

שי אינס, מבעלי ארצה הפקות, אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מאמינים שאורית תהיה גורם נוסף וחזק בתחום הפיתוח בארצה ותעבוד איתנו בפיתוח פורמטים חדשים וטובים. יכולותיה בתחום הבידור וניסיונה יעזרו לנו להכנס לתחומים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully