וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שני מצטרף ל"עובדה"

וואלה! ברנז'ה

27.7.2008 / 18:40

כתב המגזין של חברת החדשות של ערוץ 10 יעזוב את החברה ויצטרף ככתב וחבר מערכת לעונה ה-15 של התכנית

בן שני, כתב חדשות 10, מצטרף לצוות התכנית "עובדה". שני, חתן פרס סוקולוב לעיתונות אלקטרונית לשנת 2005, ישמש כתב בתכנית התחקירים של אילנה דיין, ויהפוך חבר בצוות הקבוע של התכנית החל מעונת השידורים הקרובה. זו תהיה עונתה ה 15 של התכנית.

שני, בן 38, עבד בחדשות 10 מאז הקמת החברה. בשנים האחרונות שימש כתב בתוכנית "שישי עם רביב דרוקר ועפר שלח" וביים שורה של סרטים תיעודיים. בין סרטיו :"רבין" (הביוגרפיה של יצחק רבין) "ילדי רמדיה" (שני סרטים המתעדים את משבר הבריאות הגדול בישראל ועוקבים אחרי קורבנותיו) "אלכסנדר הגדול" (סיפורו של אלכס גלעדי במהלך אולימפיאדת אתונה) ו "רלף" (על המאבק של מאמן הכדורסל רלף קליין במחלת הסרטן).

בן שני: "אני מסיים בתחושת סיפוק גדולה שש שנים מרתקות בחדשות 10. מקום שהעניק לי הזדמנויות וקרדיט ללא גבול. על כך אהיה תמיד אסיר תודה לראודור בנזימן, מודי פרידמן וחברי ומנהליי ב-10 לאורך השנים. אני שמח להצטרף לקשת אל אילנה דיין והצוות המוביל של 'עובדה', שנחשבה בעיני תמיד כסמן של איכות ומקצוענות בתחום העיתונות והעשייה הדוקומנטארית בטלוויזיה בישראל."

אילנה דיין: "לא עולה בדעתי שם של עיתונאי, איש טלוויזיה, שרצינו לצרף לשורותינו יותר מאשר את בן. מדובר באחד העיתונאים המוכשרים שצמחו בעולם הטלוויזיה בשנים האחרונות. באקלים שבו החיבור בין העיתונות לטלויזיה אינו מובן מאליו, בן הצליח למצוא את המקום המדויק שבו הוא נותן מקום למילה, כמו גם לתמונה המצולמת. הצבע המיוחד שלו, העין הרגישה שלו, והאופן שבו הוצא מצליח לגעת בסיפור ולגעת בצופה – עושים אותו לכשרון גדול ומיוחד. אנחנו שמחים שנוכל לעבוד איתו, ולשמש לו בית מקצועי חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully