וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סקס אחר

וואלה! ברנז'ה

28.7.2008 / 23:11

HBO החליטה שלא להמשיך עם "Tell me you love me" לעונה שניה ונשארה עם סדרת פסיכולוג אחת:"In Treatment". ניצחנו

רשת הכבלים האמריקאית HBO החליטה שלא להפיק עונה שניה לסדרה "תגיד לי שאתה אוהב אותי", "Tell me you love me". אתר האינטרט Zap2it מדווח שההחלטה שלא להמשיך לעונה נוספת מוסכמת הן על הרשת והן על יוצרת הסדרה סינתיה מורט. בהודעה לעיתונות מסרה מורט: "למרות הרצון הטוב של כל הצדדים להמשיך בהפקת הסדרה, לא הצלחנו למצוא כיוון שאליו תתפתח העלילה בעונה השניה".

"תגיד לי שאתה אוהב אותי" שמשודרת היום ב-HOT, עוסקת בשלושה זוגות שסובלים מבעיות של אינטימיות ביחסים. כל הזוגות מטופלים אצל אותה הפסיכולוגית (ג'יין אלכסנדר). עם ביטולה של הסדרה, נשארת HBO עם סידרת פסיכולוג אחת, "In Treatment" המבוססת על "בטיפול" הישראלית וממשיכה לעונה שניה. ניצחנו.

התקשורת האמריקאית יצאה מגדרה נוכח "תגיד לי שאתה אוהב אותי" בשל סצנות הסקס המפורטות, אפילו עבור רשת HBO, שנחשבת נועזת יחסית ושיבחה את הסדרה על המבט הקרוב שלה במערכות יחסים. למרות הביקורות המפרגנות זכתה "תגיד לי שאתה אוהב אותי" לרייטינג נמוך של מליון צופים מדי שבוע.

בהודעה לעיתונות נמסר כי סינתיה מורט ורשת HBO מקווים להמשיך ולשתף פעולה גם בעתיד: "אנחנו מאמינים שלסינתיה מורט יש קול יחודי שמתאים לרשת ואנחנו מצפים לסדרה הבאה שהיא תיצור עבורנו", אמר מייקל לומברדו, ראש חטיבת התכניות של HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully