וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה לפי דרישה

ענת קם

29.7.2008 / 12:00

קטגוריה חדשה ב-HOT VOD תשדר תכנים של ערוץ 1, החל בצ'ומפי ואינשם וכלה בשידורי האולימפיאדה ותכניות מארכיון רשות השידור

שידורי ערוץ 1, כולל ארכיון רשות השידור, ישודרו בקטגוריה מיוחדת בשירות ה- VOD של HOT. חברת הכבלים חתמה בימים אלה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשות השידור לשידור ארכיון הערוץ וכן שידורים עדכניים ויומיים של האולימפיאדה מבייג'ינג.

השלב הראשון בשיתוף הפעולה יחל ב-8 באוגוסט, עם תחילת שידורי המשחקים האולימפיים מבייג'ינג ויכלול את המשחקים שישודרו בערוץ הראשון בקטגוריה מיוחדת. בקטגוריה ישודרו טקס הפתיחה של האולימפיאדה ושידורי התחרויות שמשודרות לאורך כל שעות היממה. השנה, בשל הפרשי השעות ישודרו מרבית השידורים והתחרויות המרכזיות בשעות הבוקר המוקדמות והצהרים.

בחודש ספטמבר תעלה ב-VOD קטגוריית הארכיון של ערוץ 1 במסגרתה ישודרו תוכניות הדגל של הערוץ. שידורי הערוץ יחולקו לפי נושאים ובין התכניות שישודרו נמצאות "מישל עזרא ספרא ובניו", "חדוה ושלומיק", תכניות הילדים "ריץ' רץ'", ולוש ארבע חמש וחצי", תוכנית המוזיקה "להיט בראש", ההפקות הדוקומנטריות "עמוד האש ו"תקומה" והסדרה לילדים בשפה הערבית "סמי וסוסו".

הסכם זה מצטרף לשורת הסכמים שנחתמו בשנה האחרונה עם רשת, קשת וערוץ 10במסגרתו משודרות עשרות תכניות של ערוצים 2 ו-10 בשירות ה-VOD. השנה נחתם גם הסכם עם חברת החדשות של ערוץ 10 במסגרתו משודרות תכניות האקטואליה והחדשות של הערוץ בחינם מדי לילה.

מ- HOT נמסר: "אנו שמחים לצרף לשירות HOT VOD לצד תכניות האקטואליה וסדרות הדרמה החדשות ביותר את מיטב פניני התרבות הישראלית שנמצאים בארכיון הערוץ הראשון ולתת הזדמנות לחצי מיליון בתי אב ליהנות מהם ולהתרפק על הנוסטלגיה הישראלית במיטבה".

מרשות השידור נמסר: "שיתוף הפעולה עם HOT להעברת תכני הרשות ב- VOD הינו חלק מהאסטרטגיה של רשות השידור ביחס להפצת תכני רשות השידור במדיה החדשה. האינטרס הציבורי לנגד עינינו, רשות השידור מעונינת לאפשר לציבור הרחב נגישות לתכניות בעלות ערך תיעודי ועכשווי הנוגעות להיסטוריה ולהווי הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully