וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי, אתה מדליק

ענת קם

29.7.2008 / 13:07

את הכתבה על מיקי בוגנים וקמפיין "מחסני תאורה" באולפן שישי עשה דני ענבר, שאחיו הוא מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד

כתבת הפרופיל הססגונית על מעצב השיער מיקי בוגנים ששודרה בתכנית "אולפן שישי" בסוף השבוע האחרון, סקרה את פעילותו ועל ההדים והתגובות שהם מנת חלקו מאז שהוא מוביל את הקמפיינים של מחסני תאורה. את הכתבה הכין דני ענבר, איש ערוץ הספורט, שמכים לעתים כתבות עבור החדשות.

חלק ניכר מהכתבה עסק בפרסומות המדוברות וכלל אף שידור קטעים מתוכה. מה שלא צוין בשם שלב של הכתבה, הוא שדני ענבר הוא אחיו של חן ענבר, מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד. משרד פרסום שאחראי לקמפיין של רשת מחסני תאורה.

ענת גלובוס, דוברת חדשות ערוץ 2, מסרה בתגובה לדברים: "היוזמה לערוך כתבה על מיקי בוגנים הייתה של מערכת 'אולפן שישי', שהטילה את המשימה על הבמאי דני ענבר. דני עדכן את מערכת 'אולפן שישי' מראש אודות העובדה שאחיו הוא אחד מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד. בסופו של דבר יצר כתבה מאוזנת שכללה בין היתר ציטוטים מטורי ביקורות חריפים ביותר על הפרסומת, ואף על המפרסם, וכן עיסוק נרחב בשאלה האם יש מקום לפרסומת מהסוג הזה".

זאת ועוד, גורמים באולפן שישי סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי דני ענבר גם סרב לראיין בכתבה את ספי שקד, שעומד מאחורי הפרסומת, בגלל קרבתו המשפחתית למשרד הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully