וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי קול ישראל מוחים על הפגיעה במשכורות יולי

ענת קם

30.7.2008 / 1:19

בפגישה עם עובדי הרדיו הודיע יושב ראש רשות השידור כי הרשות שילמה לספקים את מלוא התשלום הנדרש והיא נמצאת כעת בחובות של 150 מיליון שקלים

עובדי קול ישראל זועמים על התשלום החלקי של משכורות יולי, זאת בעקבות הצהרתו של יושב ראש רשות השידור, משה גביש, כי הרשות שילמה לספקיה את מלוא התשלום הנדרש.

גביש, יחד עם מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר ויושבת ראש ועדת הרדיו רחל קרמרמן כינסו אתמול את עובדי קול ישראל לשיחה על מצב הרשות. לדברי אחד הנוכחים בשיחה, ציין גביש כי הרשות נמצאת בחובות של 150 מיליון שקלים, עם ריבית של כמיליון שקלים בחודש.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה סיפר עובד רשות השידור: "גביש גאה שמשלמים לספקים, יש לו אגרת תדרים ואנטנות לבזק ועוד דברים. הוא דיבר בגאווה על ההתקדמויות הטכנולוגיות. זה מבורך, אבל לא על חשבון העובדים. גם בעסק שפושט רגל התשלום לעובדים קודם. התקציב של השנה שעברה זהה לתקציב השנה. למה בשנה שעברה בתקופה הזו המשכורות שולמו? אם הוא ידע מתחילת השנה, למה לא כינסו את העובדים בינואר והודיעו שלקראת אוגוסט יהיו קשיים תזרימיים?"

במהלך השיחה התייחסו העובדים למשכורות הגבוהות של עובדי הטלוויזיה: "אם הבאת מישהו חדש, למה לשלם לו כל כך הרבה בתקופה קשה? יש כאן אווירת נכאים. מתייחסים לעובדים כמו ליו-יו. חודש אחד לא משדרים אולימפיאדה ובחודש שאחרי פתאום מודיעים שכן. אלה לא שיטות ניהול ראויות. כולנו שמחים כשיש עלייה באחוזי האזנה, אבל הרייטינג לא צריך להיות קריטריון ראשון ברשות שידור ציבורית".

ביום חמישי שעבר הפיץ מדור שכר ברשות השידור מכתב לפיו בגלל הקשיים התזרימיים בהם נתונה הרשות המשכורות תשולמנה באופן חלקי ואולי אף באיחור. על פי המכתב, עובד המשתכר עד 6,000 שקלים יקבל את מלוא שכרו. עובד המשתכר בין 6,001 ל 15,000 שקלים יקבל 68% משכרו או השכר הפנסיוני, הגבוה מבין השניים וכן הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully