וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבקים את הספורט הישראלי

ענת קם

30.7.2008 / 8:30

ערוץ LIVE+5 ימותג מחדש בהשקעה של ארבעה וחצי מיליון שקלים בשנה. בערוץ ישודרו ענפי ספורט ישראלי שלא זכו לחשיפה טלוויזיונית

ערוץ הספורט החל במיתוג מחדש של ערוץ LIVE+5 בהשקעה של ארבעה וחצי מיליון שקלים בשנה. במסגרת המהלך, רכש הערוץ זכויות שידור של ענפי ספורט ישראליים שלא זכו לחשיפה טלוויזיונית. בנוסף עוצב לו לוגו חדש בצבעי כחו לבן על ידי בית JCS פוסט פרודקשן..

הערוץ חתם הסכם עם הוועד האולימפי המאגד שלושים ושניים ענפים אולימפיים. אליפויות ישראל באתלטיקה ובשחייה ימשיכו להיות משודרות בספורט 5. בנוסף, חתם ערוץ הספורט על הסכם עם איגוד הכדורסל, במסגרתו ישודרו מדי שבוע משחקים מהליגה הלאומית ומליגת העל לנשים, בכפוף להתחייבויותיהן של הקבוצות הבכירות בליגת הנשים למפעלים באירופה, זאת בנוסף למשחק הקבוע והמסורתי מליגת העל לנשים המשודר בימי שני בספורט 5. עוד כולל ההסכם את משחקי האליפות והגביע של ליגות הנוער והנערות, אשר חלקם ישודרו גם בספורט 5 שבחבילת הבסיס.

הסכם נוסף שנחתם הוא עם איגוד הכדוריד, במסגרתו ישודר מדי שבוע משחק נוסף למשחק המרכזי המשודר בכל יום שישי. עוד נחתם הסכם עם התאחדות אילת, ההתאחדות הישראלית לספורט תחרותי לא אולימפי, אשר מאגדת תחתה 30 ענפי ספורט לא אולימפיים שונים.

על פי נתונים שנמסרו על ידי ערוץ הספורט, לערוץ 5+ LIVE שעלה לאוויר במרץ 2007, יש כיום כ- 160 אלף מנויים בכבלים ובלוויין. הוספת ענפים ישראליים נוספים ללוח השידורים שלו מהווה מבחינת ערוץ הספורט השלמת המהלך של אימוץ הספורט הישראלי כולו.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר: "כבר שנים רבות אנו מאמינים בספורט הישראלי ובספורטאים הישראלים, ובאטרקטיביות שלהם לקהל המקומי. אנו שמחים לתת במה נוספת ומכובדת בערוצים הנוספים שלנו לענפים ואירועים שמעולם לא זכו לחשיפה טלוויזיונית, וגאים להציע לספורט הישראלי בית חם ומחבק גם בערוץ 5+ LIVE".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully