Ynet נפרד מצ'רלטון

הופסק שיתוף הפעולה בין ynet לחברת צ'רלטון, החברה לא תספק יותר תכנים לאתר ובוחנת אפשרויות לשיתוף פעולה עם אתרים אחרים

ענת קם
30/07/2008

ynet וחברת צ'רלטון הפסיקו את שיתוף הפעולה ביניהם בערוץ הספורט של האתר. החל מהיום, לא מופיע ב-ynet ספורט הלוגו של ערוצים ספורט 1 ו-2 שמפעילה צ'רלטון בכבלים ובלווין. ערוץ הספורט של ynet היה אתר הבית של צ'רלטון. חברה בוחנת כעת אפשרויות לשיתוף פעולה עם אתרים אחרים.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ההחלטה על הפרידה נשקלה ב-ynet מזה מספר שבועות, מאז טורניר היורו בכדורגל. בין צ'רלטון, מחזיקת זכויות השידור והזכויות על תקצירים באינטרנט, לבין האתר היו חילוקי דעות לגבי זכויות השידור, למרות שמדובר כאמור באתר הבית של צ'רלטון. הזכויות הועברו לאתר רדיו ללא הפסקה 103fm שבבעלות אלי עזור - מבעלי צ'רלטון. ההחלטה פגעה באנשי ynet, שהחליטו על הפסקת שיתוף הפעולה.

גורם הבקיא בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "מאחר שצ'רלטון לא העבירו יותר תכנית בלעדיים ל-ynet, אלא דברים שהופיעו גם באתרים אחרים דוגמת ONE, החליטו באתר להפסיק את המיתוג המשותף עד להודעה חדשה".

כזכור, לאחרונה ניגשה צ'רלטון למכרז על הפעלת ערוצי הספורט הפתוחים ב-HOT, במשותף עם אתר ONE, אשר נמצא בשליטה של ארנון מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות. גורמים בענף מציינים כי מעבר אפשרי של צ'רלטון מ-ynet ל-ONE יפגע משמעותית במעמד וביוקרה של מדור הספורט של ynet.

אדר זהבי, מנכ"ל צ'רלטון ויון פדר, העורך הראשי של ynet, סירבו להגיב.

  • צ'רלטון
  • ynet
  • one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully