וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין האצבעות

ענת קם

31.7.2008 / 13:19

שני תחקירים על צביקה פיק מתפרסמים במעריב ובידיעות יום אחרי יום. בקרליבך מאשימים עיתונאי לשעבר שערק לידיעות בהעברת המידע, במוזס מאשימים את מעריב בהעתקה

זה יהיה סוף השבוע של צביקה פיק: היום מתפרסם תחקיר אודותיו במוסף "המגזין" של מעריב, תחקיר נוסף יתפרסם מחר במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות. בשני העיתונים טוענים כי הם עובדים על התחקיר מזה חודשים ארוכים. על התחקיר במעריב חתום כתב הבידור של העיתון ערן סויסה ועל התחקיר שיופיע מחר בידיעות אחרונות חתומים יפעת גליק ויהודה שוחט.

גורמים במעריב מספרים לוואלה! ברנז'ה כי שוחט עבד על התחקיר עם סויסה לפני כחצי שנה, בתקופה בה עבד בעיתון. לפני כחודש עזב את מעריב והצטרף לידיעות כעורך בדסק החדשות. בכיר במעריב מספר, כי ימים ספורים לפני עזיבתו עוד המשיך שוחט לעבוד על התחקיר עם סויסה. גורמים בעיתון מאשימים את שוחט שעשה שימוש במידע זה לטובת התחקיר בידיעות: "זה הדבר הכי לא אתי שאפשר לעשות", אמר היום גורם במעריב.

בידיעות אחרונות לעומת זאת יש מי שמאשימים את מעריב כי הצליחו להניח את ידם על גליון של "7 לילות" עם יציאתו מהדפוס ו"שאבו ממנו השראה". עוד טוענים שם כי יפעת גליק, החתומה על התחקיר לצדו של שוחט, עובדת אף היא על התחקיר כבר כמה חודשים, מאז הוקמה מחלקת התחקירים בעיתון. בנוסף, נטען כי גליק אחראית לרוב המידע שפורסם בתחקיר וכי שוחט הצטרף אליו רק לקראת סיומו.

גורם בידיעות אמר היום לוואלה ברנז'ה: "הם פשוט עשו קופי-פייסט וזה מעליב. כל בר דעת שיראה מחר את התחקיר בהיקף של 4,000 מילה, יבין שמה שיש היום במעריב זה לא תחקיר שעובדים עליו כמה חודשים".

במעריב סירבו להגיב לידיעה. את תגובתו של עדי גולד, עורך "7 לילות", לא ניתן היה להשיג. יהודה שוחט אמר בתגובה: "מדובר בשקר וכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully