וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן מרחם על ילדי הגן

ענת קם

31.7.2008 / 17:03

המועצה לשידורי כבלים ולווין תקים פורום לקביעת קוד אתי לשידורי ילדים ונוער, בו יקחו חלק אנשי מקצוע ועורכי תוכן בתחום

המועצה לשידורי כבלים ולווין תיזום הקמת פורום שינסח קוד אתי לשידורים בערוצי ילדים ונוער. בישיבתה היום החליטה המועצה כי בפורום ישתתפו אנשי מקצוע המתמחים בתחום יחד עם מפיקי התוכן בערוצים לילדים ונוער, במטרה להגיע להבנה ולנסח קוד מוסכם, שיביא לשיפור איכות התכנים הטלוויזיוניים בערוצים אלה. במועצה מסבירים כי ההחלטה התקבלה בשל החשיבות הרבה של המדיום הטלוויזיוני בעיצוב עולמם התרבותי וההתנהגותי של הילדים והנוער.

בפורום שיוקם ייקחו חלק, בין היתר, מפיק ערוץ הילדים של HOT וערוץ לוגי, מפיק ערוץ ג'טיקס, מפיק ערוץ הופ ולולי לגיל הרך ומפיק ערוץ הילדים ניקולודיאון.

יושב ראש המועצה, ניצן חן: "בחופשת הקיץ ילד צורך בממוצע כארבע שעות טלוויזיה ביום, וחלק מהתכנים שאליהם הוא נחשף מעוררים אי נוחות בלשון ההמעטה, הגם שהם עומדים בדרישות החוקיות. היוזמה נועדה להביא לכך שבמסך ישודרו תכנים הולמים ומעשירים את עולמם של הילדים. לשם כך לא נחסוך כל מאמץ כדי להוביל את הגורמים המשפיעים על המסך ליצירת טלוויזיה טובה ואיכותית, לרווחת החברה כולה. אני מקווה שבתום התהליך ייושם הקוד האתי שינוסח, ויביא להגדלת האמון והביטחון של ההורים בתכנים שאליהם נחשפים ילדיהם בערוצי הילדים והנוער".

  • עוד באותו נושא:
  • ניצן חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully