וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועצים החדשים של גאידמק

שרון שפורר

4.8.2008 / 16:31

גאידמק שכר את שירותי משרד יחסי הציבור ויועצי התקשורת מורל צור, שייעץ בעבר גם למשה קצב. מורל צור ייעצו לגאידמק לצד עוזרו האישי יוסי מילשטיין

ארקדי גאידמק, שהצהיר לאחרונה על מועמדותו לראשות עיריית ירושלים, שכר את שירותי משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה העסקית מורל צור, של מוטי מורל ורונן צור. לצד מורל צור, מסתייע גאידמק גם בעוזרו האישי יוסי מילשטיין בקשר אל מול העיתונאים.

מורל צור ידוע כמשרד העוסק בנושאים שנויים במחלוקת. המשרד היה אחראי לנאום של הנשיא לשעבר משה קצב שבו הוא ניסה להציג עצמו כקורבן במקום כתוקף; המשרד פעיל באגודת הסיינטולוגיה, ואחראי לקמפיינים שלפיהם פרס יחלק את ירושלים ועוד.

גאידמק נכנס לבורסה בתל אביב בסערה במהלך 2007, עם רכישת מספר חברות, שהגדולה ביניהן היתה אוסיף. אחרי שהמניות נחתכו ב-70% בשנה האחרונה, נדרש כעת גאידמק על ידי בנק מזרחי-טפחות - שהעמיד לו אשראי של כרבע מיליארד שקל לרכישת אוסיף - לפרוע את ההלוואה בתוך 10 ימים.

זו אינה המהמורה היחידה הניצבת בפני גאידמק, שמקורביו הדגישו בשבועות האחרונים את הפרסומים בעיתונות הצרפתית על כך שהמשפט שלו בצרפת עשוי להתבטל. לאחרונה דווח כי המשפט ייפתח כסדרו בחודש אוקטובר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully