וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו הבירה לשר התקשורת: זרז מכרז הרדיו בירושלים

ענת קם

5.8.2008 / 7:33

במכתב לשר אטיאס טוענת הקבוצה כי הרשות השניה מתמהמהת במינוי מחליף זמני לדאבוש שאינה יכולה לדון במכרז בשל ניגוד אינטרסים. הקבוצה מאיימת בפניה להליך משפטי

קבוצת "רדיו הבירה" פנתה ביום חמישי האחרון לשר התקשורת אריאל אטיאס בדרישה שימנה באופן מיידי ממלא מקום ליושבת ראש המועצה נורית דאבוש. ממלא המקום אמור להחליפה באופן זמני, רק בתהליך הבחירה של הזוכה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי באזור ירושלים, מאחר שדאבוש מנועה לקחת בו חלק בשל ניגוד עניינים. העיכוב במינוי ממלא המקום לדאבוש גורם לדחיית ההחלטה על הזוכה במכרז להפעלת הרדיו האזורי בירושלים, האזור היחיד במכרזים של גל א' שטרם הוחלט על הזוכה בו.

"רדיו הבירה" היא אחת משתי הקבוצות, לצד הקבוצה המפעילה את הרדיו האזורי באזור ירושלים כיום, שניגשו למכרז להפעלת התחנה. יושב ראש הקבוצה הוא משה שלונסקי, המנכ"ל הוא שלום אורן והבעלות עליה מתחלקת בין משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רשת בתי הקפה ארומה, חברת לוגיה, המפיק שי נשר, הסוכן והמפיק יואב גרוס ואיש העסקים ג'קי בן זקן. הקבוצה הפסידה לאחרונה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בשרון.

במכתב ששלחה באמצעות עורך הדין צבי האוזר, מציינת הקבוצה כי למרות שההצעות במכרז הוגשו בסוף שנת 2007, רק ב-12 במאי הודיעה דאבוש כי היא מנועה מלהשתתף במכרז וביקשה שימונה לה ממלא מקום על ידי השר. מינוי זה טרם נקבע. בנוסף, טוענת הקבוצה כי כל דחייה בהחלטה על הזוכה גורר אחריו נזקים כספיים ונזקים נוספים ומבקשת כי השר אטיאס ישתמש בסמכותו וימנה ממלא מקום. על פי תקנות ועדת המכרזים, חייב אדם בדרג יושב ראש מועצת הרשות השנייה לנכוח בדיוני הועדה. עוד נכתב במכתב כי באם תתמהמה ההחלטה, תשקול הקבוצה לפנות להליך משפטי.

במשרד התקשורת הציעו מספר אפשרויות, בהן מינויו של חבר מועצת הרשות השנייה עורך הדין מיכאל אבירם כיושב ראש זמני, והאפשרויות נבחנות משפטית בימים אלו. ברשות השניה סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully