וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפוז דרוש משרד פרסום

שמרית סלע

6.8.2008 / 15:35

אתר תפוז ואתר שיתוף הוידאו שלו FLIX מחפשים משרד פרסום; תקציב הפרסום מוערך בכ-750 אלף שקל. המועמד המוביל הוא ענבר מרחב שקד

אתר האינטרנט תפוז מחפש משרד פרסום ונפגש בימים אלה עם מספר משרדים פוטנציאליים, כך נודע ל-TheMarker. תקציב הפרסום של האתר מוערך בכ-750 אלף שקל. התקציב צפוי לכלול הסכמי בארטר של מאות אלפי שקלים על מדיה עם משרד הפרסום שייבחר, כנהוג במקרים של גופי שידור ועיתונים המתקשרים עם משרדי פרסום.

בימים האחרונים נפגש סמנכ"ל השיווק החדש של האתר, אילן צינמן, עם מספר משרדים וכי בשבועות הקרובים תתקבל ההחלטה לגבי זהות המשרד שייבחר. אחד המשרדים המועמדים הוא ענבר מרחב שקד, וישנה סבירות גבוהה כי הוא יהיה הנבחר, כך נודע ל-TheMarker.

אתר תפוז הונפק בתחילת 2006 בבורסה לניירות ערך בתל אביב, על פי הנתונים שפורסמו בשבועות האחרונים על ידי מערכת מדידת האתרים של גוגל, האתר מדורג כיום במקום החמישי מבין האתרים הישראלים. זאת, לצד מיקום קבוע בעשירייה על פי סקר TIM.

האתר מפרסם בעיקר תוכן גולשים ומתמקד ביישומי ווב 2.0, בהם פורומים, בלוגים ,פורומים אישיים ואלבומי תמונות. בנוסף מחזיק האתר בבעלות מלאה באתר שיתוף הוידאו FLIX, שנחשב לאתר הוידאו הגדול בארץ.

בארבעת החודשים האחרונים בוצעו שינויים באתר שכללו בין היתר את החלפת מרבית השדרה הניהולית שלו. בעקבות שינויים אלה, לא התבצעה בשנה האחרונה פעילות שיווקית באתר. במסגרת השינויים פרש מנכ"ל האתר גיא אליאב והוחלף על ידי דן חן, שכיהן עד אז כסמנכ"ל החברה. כמו כן, אילן צינמן מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק. צינמן כיהן עד המינוי כמנהל המסחרי של חברת הכבלים HOT. איתי נגלר קודם מתפקיד מנהל ועורך אתר שיתוף הוידאו FLIX, לתפקיד מנהל התוכן של אתר תפוז.

מאתר תפוז אישרו כי מתקיימות פגישות עם מספר משרדים אולם סירבו להתייחס לידיעה ולפרטים המצוינים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully