וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הביצה נגד "המגרסה"

ענת קם

10.8.2008 / 0:15

כתבת מעריב לשעבר אביגיל לאפין תובעת את מגישי "המגרסה" ואת אתר נענע 10 על פגיעה בשמה, בעקבות קטע ששודר בתכנית

אביגיל לאפין, כתבת הרכילות של מעריב לשעבר, תובעת את אתר נענע 10 בסכום של 100 אלף שקלים. לאפין טוענת לפגיעה בשמה הטוב בשתי תכניות של "המגרסה" ששודרו באתר ב-8 וב-9 ביולי. באחת התכניות, התייחסו מגישי התכנית דב גילהר ומיקי רוזנטל לאייטם שכתבה לאפין על הזמר ניסים גרמה והציגו קטע סאטירי על כתבת רכילות מרושעת, בו טענו כי היא כתבת גרועה. בתכנית השנייה, התייחסו גילהר ומגיש נוסף דן שילון לעזיבתה את התפקיד, זאת למרות שלאפין עזבה מרצונה את התפקיד. תצהיר בנושא זה אף הוגש לבית המשפט על ידי עורך מוסף "המגזין" של מעריב בו כתבה לאפין.

לפני מספר שבועות שלחה לאפין דרישה להתנצלות באמצעות עורך דינה. משלא פורסמה ההתנצלות הוגש כתב התביעה ובו דרישה לפיצוי של מאה אלף שקלים. גורם בנענע 10 אמר לוואלה ברנז'ה: "להביע תמיהה על התביעה זה בלשון המעטה, שכן היה מצופה מלאפין להבין את רוח הדברים ומהי הסאטירה המופנית כלפיה. סביר להניח שרבים מהמסוקרים שנפגעו מלאפין עצמה, יראו את התביעה הזאת ויתפוצצו מצחוק, או לחלופין ישקלו לתבוע אותה בעצמם".

אביגיל לאפין אמר לוואלה! ברנז'ה: "המגרסה הכפישו את שמי, עשו לי עוול ועכשיו הם ישלמו את המחיר". מנענע 10 נמסר: "את תגובתנו ניתן בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully