וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט השקיע 3 מליון שקל בשידורי האולימפיאדה

ענת קם

10.8.2008 / 9:34

איתן אורבך, אורן סמדג'ה ויואל רזבוזוב, מולי אפשטיין ועמית ענבר ישמשו פרשנים לערוץ הספורט בתקופת האולימפיאדה

ערוץ הספורט השקיע כשלושה מיליוני שקלים בהיערכות לשידורי האולימפיאדה. נוסף לרכישת זכויות שידור מערוץ 1 בסכום של למעלה ממיליון שקלים, השקיע הערוץ כמיליון שקלים וחצי בהקמת אולפן שידור נוסף, משלחת לבייג'ין והיערכות טכנולוגית לקליטת שידורים, בהם שידורי HD. בסך הכל, ישדר הערוץ כ-700 שעות של שידורים ישירים בחמשת ערוציו במהלך שידורי המשחקים האולימפיים.

בנוסף, ישדר הערוץ את "מועדון ספורט אולימפי", תוכנית האקטואליה היומית בהגשת יהונתן כהן ועמיחי שפיגלר אליהם יצטרף רון קופמן. התכנית תשודר מדי ערב מיד עם תום מהדורת "חדשות הספורט".

גם שתי מהדורות "חדשות הספורט" מצרפות פרשנים מיוחדים למשחקים, בהם איתן אורבך, אורן סמדג'ה ויואל רזבוזוב, מולי אפשטיין ועמית ענבר. השחקן יובל סגל יפרשן את שידורי הסייף. מהדורות "חדשות הספורט", ימשיכו לעסוק גם בשאר הנושאים שעל סדר היום הספורטיבי.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט נערך בצורה חסרת תקדים, כפי שלא נראתה מעולם בישראל, לשידורי האולימפיאדה, זאת על מנת להביא לצופים שלנו את הערך המוסף של ערוץ הספורט. מעטות המדינות בעולם אשר נותנות לאולימפיאדה חשיפה כזו ואני משוכנע שהרף שמציב ערוץ הספורט בשידורי האולימפיאדה הזו הן באיכות השידורים והן בכמותם, יגדיר מחדש את אופן שידור אירועי הספורט הגדולים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully