וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים להם ולא יראו

ענת קם

11.8.2008 / 15:31

עובדי קול ישראל זומנו להתמודד במכרז עיוור לניהול רשתות הרדיו. ברשות יש כבר מי שמתקומם על שיטת המכרז הזו

גורמים ברשות השידור מותחים ביקורת על מכרז מנהלי הרשתות בקול ישראל. אתמול פורסם במשרדי הרדיו מכרז פנימי לשש משרות הניהול ברדיו: חטיבת החדשות, חטיבת האומר, חטיבת הבידור, fm88, קול המוסיקה ושידורים לחו"ל ולעולים חדשים. המכרז הוא מכרז "עיוור", במסגרתו המועמד לא ניגש לתפקיד מסוים אלא לתפקיד כללי של "מנהל רשת". לאחר בחינת כל המועמדים ישובץ כל מועמד מתאים בתפקיד המתאים לו ביותר.

חלק מעובדי הרדיו לא רואים בעין יפה את השיטה החדשה. עובד ותיק אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "איך אפשר לשים בכפיפה אחת את fm88, קול המוזיקה ורשת ב'? זה לא הגיוני, אין לזה אח ורע בעולם. זו המצאה של גביש, אלה מהלכים כוחניים המנוגדים לכללי המינהל התקין. ככה עובדים ברפובליקת בננות. בנוסף, מנהלי הרשתות אמורים להיות כפופים למנהל הרדיו, אבל אין עדיין מנהל רדיו".

המועמדים במכרז יוכלו לדרג את התפקידים המועדפים עליהם והמינויים הם לשלוש שנים עם אפשרות הארכה לשלוש שנים נוספות.

בתוך כך, היום נודע כי גיל ליטמן, מנהל חטיבת החדשות בפועל, עוזב את קול ישראל ויתמנה לדובר הסוכנות היהודית. ליטמן מונה לתפקיד לפני כחודשיים, עם מינויו של קודמו אריה שקד למנהל בפועל של קול ישראל לאחר עזיבתו של יוני בן מנחם.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "ראשית, מכרזים קיבוציים לתפקידי רוחב קיימים גם בשרות הציבורי, ומכל מקום נבדקו ההיבטים המינהליים והמשפטיים במכרזים הללו. שנית, צורת מכרז זו מאפשרת למגוון רחב יותר של אנשים להגיש את מועמדותם לתפקידים אלו. ועדת המכרזים תבחן כל מועמד ותשקול את מידת התאמתו של כל מועמד לניהול הרשת בהתייחס גם לתחומי השכלתו, התמחויותיו וניסיונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully