וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו מקומי

ענת קם

12.8.2008 / 16:16

עמודי החדשות של עיתון העיר משנים פורמט ועוברים לשיטת המצעד. לעמודי החינוך מצטרף הכותב המבטיח יוסי שריד

שינויים בעיתון העיר. עמודי החדשות והחינוך של העיתון יופיעו בפורמט חדש כבר בגיליון שייצא ביום שישי הקרוב. את המדור "מצב העיר" יחליף מדור חדש - "המצעד של תל אביב", שיתפרס על פני חמישה עמודים ויופיעו בו בכל שבוע חמישה עשר אייטמים מתחומים שונים, בהם חדשות מוניציפאליות, איכות סביבה, נדל"ן, חיי לילה, אוכל, מוזיקה, אמנות ועוד. האייטמים במצעד ידורגו על פי סדר חשיבותם ורמת השפעתם על החיים בעיר. במערכת העיר אומרים, שהמצעד ייתן תמונת מצב שבועית על ההתרחשויות והאירועים שמרכיבים את ההוויה התל אביבית ויגיש את החדשות לקורא בצורה ידידותית, מזמינה וחדשנית.

בנוסף יתפרסם החל מהשבוע מדור חינוך חדש שיופיע על כפולת עמודים ויסקר את הנעשה במערכות החינוך העירוניות, במערכת ההשכלה הגבוהה ובמשרד החינוך. במסגרת המדור החדש, יפרסם שר החינוך לשעבר יוסי שריד טור אישי שבועי בנושא, בו יציג את מחשבותיו ורעיונותיו, יבקר מהלכים ויביע דעתו על הנעשה בתחום. בנוסף, בסוף השבוע האחרון של החודש יקבלו מנויי "הארץ" מוסף מיוחד שהפיקה רשת "העיר" ובו דירוג של 50 האנשים המשפיעים על החינוך בישראל בשנת 2008.

אבי סולומון, העורך הראשי של רשת העיר: "כפולת החינוך, שתפתח את החלק החדשותי של העיתון, מהווה המחשה נוספת לחשיבות שאנו מייחסים לנושא החינוך בישראל ולמיקומו בראש סדר העדיפויות שלנו. אני גאה על הצטרפותו של יוסי שריד, מבכירי הכותבים בארץ, לשורותינו ואני בטוח שטוריו יעוררו עניין רב בקרב הקוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully