וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו אשד מונה לסמנכ"ל מוצרים בוואלה!

וואלה! ברנז'ה

13.8.2008 / 15:49

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מגוון האפליקציות והמוצרים לגולשים כגון וואלה! דואר ו-וואלה! Search, על המדריכים ועל ערוצי המידע של וואלה!

עידו אשד מונה לסמנכ"ל מוצרים בוואלה! . במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מגוון האפליקציות והמוצרים לגולשים כגון וואלה! דואר ו-וואלה! Search, על המדריכים ועל ערוצי המידע של וואלה!. בנוסף, יהיה אשד אמון על דף הבית של האתר וכן על פרויקטים חדשים, כגון מיזם וואלה! ג'ובס.

אשד, 37, החל את דרכו בוואלה! לפני כ- 10 שנים אז הקים את מחלקת הסטודיו של האתר והיה שותף בבניית המותג וואלה! עם חברת המיתוג הבריטיתIDENTICA . בתפקידו האחרון היה למנהל מחלקת הסטודיו והפרויקטים של וואלה! והיה מעורב ביצירת ובאפיון ערוצי ומוצרי התוכן, השיווק והפרסום של החברה. בנוסף, ריכז אשד בחודשים האחרונים את תחום הדואר וליווה את השקתם המחודשת של ערוץ המפות וערוץ מזג האוויר במתכונתם המשודרגת.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "עידו הוא מראשוני העובדים בתעשיית האינטרנט הישראלית וחי את התחום למעלה מעשור. הוא מהווה תוספת חשובה להנהלת החברה בסביבה תחרותית בה אנו פועלים. אני מאחל לו הצלחה בתפקידו החדש".

עידו אשד: " מעצם היותה של וואלה! פורטל אינטרנטי, היא נשענת על שתי זרועות מרכזיות: ערוצי תוכן ואפליקציות ושירותים. האינטרנט מספק היום יותר ויותר שירותים וצרכים של הגולשים ואנו עוסקים ונמשיך לעסוק בשיפור מתמיד של מגוון האפליקציות והמוצרים לגולשינו בכדי לייצר חווית משתמש טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully