וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT תשנה פרסומת בעקבות פניית yes לרשות השניה

ענת קם

14.8.2008 / 0:24

Yes התלוננה כי על פי הפרסומת, יקבלו לקוחות HOT ממיר HD במתנה, בעוד שלא כך הדבר. מ-HOT נמסר: נקבל את הנחיית הרשות ונפעל לפיה

הרשות השנייה הורתה ל-HOT לשנות תשדיר פרסומת לחבילת הטריפל בעקבות פנייה של חברת yes. לפני יומיים פנתה yes לעורכת הדין גתית לבנון, ראש אגף פרסומות ברשות השנייה ולמנכ"לי הזכייניות וטענה כי בפרסומת החדשה של HOT לחבילת "טריפל HD" ישנה הטעיה של ציבור הלקוחות.

Yes התלוננה כי על פי הפרסומת, יקבלו לקוחות HOT ממיר HD במתנה, בעוד שלא כך הדבר. בנוסף, מחתה yes על ההבדלים בתנאים בין חבילות הערוצים השונות. לטענת yes מדובר בהפרה של סעיפים שונים בכללי הרשות השנייה. סעיף אחר בכללים קובע כי "בעל הזיכיון אחראי לכך שלא יהיה בפרסומת המשודרת במסגרת שידוריו, דבר הנוגד את הוראות הדין וכללי הרשות", ולאור זאת דרשה החברה ממנכ"לי הזכייניות להסיר את הפרסומת משידוריהם.

לפני שעה קלה העבירה עורכת הדין לבנון ל-HOT דרישה לשינוי הפרסומת עד לשעה 16:00. היום (חמישי). לבנון קיבלה את טענת yes וכתבה "...מדובר בהשאלה/הטבה המוגבלת בזמן המוצעת ללקוחות. יש לתקן את התשדיר באופן שעובדה זו תבוא בו לידי ביטוי".

מחברת HOT נמסר בתגובה: "החשש המוצדק של yes מפני ההצעה האטרקטיבית והקמפיין המוצלח של HOT באשר לחבילת ה 'טריפל HD' הוביל אותה לפניה קנטרנית וקטנונית אל הרשות השנייה. עם זאת, HOT מכבדת ומקבלת את הנחיית הרשות ותפעל לפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully