וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאג של אדלר חומסקי

שמרית סלע

14.8.2008 / 11:49

מסתמן שהמשרד יטפל בתקציב הפרסום הזכיינית החדשה בדיוטי פרי. סקאל, מתחרתה של רשת באג, היא אחת מלקוחות אדלר-חומסקי

טרם יבש הדיו מחוזה ההתקשרות בין רשות שדות התעופה לרשת באג, והאחרונה כבר זוכה לחיזורים ממשרד הפרסום המוביל - אדלר-חומסקי - כך נודע ל-TheMarker. זאת ועוד, כיום נמצאת סקאל, מתחרתה של רשת באג, בין לקוחותיו הגדולים של אדלר-חומסקי, כאשר בין השתיים עדיין לא נשמעו רמזים בדבר פרידה. עם זאת, כרגע מסתמן כי ההתקשרות בין רשת באג לאדלר-חומסקי לטיפול בתקציב הפרסום של הרשת תמומש, ועדיין לא ידוע מה יעלה בגורל תקציב סקאל.

כפי שפורסם ב-TheMarker, רש"ת פירסמה באמצע אפריל מכרז חדש בתחום עקב הפסקת ההתקשרות עם רשת סקאל, שתסגור את החנות בשדה התעופה ב-31 באוגוסט 2008. זאת, כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית ולפני תום המועד המקורי של הזיכיון. בהתאם לתנאי המכרז החדש, ההתקשרות עם הזכיינית החדשה ,באג, שתפעיל את החנויות בדיוטי פרי במקום סקאל, תחל ב-1 בספטמבר 2008 ותימשך 41 חודשים - עד סוף ינואר 2012.

באג היתה היחידה שהגישה הצעה והשתתפה במכרז אך לא היתה היחידה שרכשה את המסמכים להתמודדות במכרז. עם רוכשי המסמכים נמנו שקם אלקטריק, ניופאן ובסט ביי. בענף החשמל אמרו אז שאף אחד מהשחקנים הראשיים לא ניגש למכרז בגלל הירידה בכדאיות של הפעלת החנות.

עודד מודן, מנכ"ל רשת באג, ציין כי לאחר קבלת הזכיינות להפעלת החנויות בדיוטי פרי, פנו לחברה משרדי פרסום שונים, אך הוא סירב להגיב לפרטים בידיעה.

באדלר חומסקי בחרו לא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully