וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ עם הגולן

ענת קם

18.8.2008 / 0:06

מגיש יומן הבוקר של קול ישראל אריה גולן התארח בתכניתו של רזי ברקאי "מה בוער" וקיבל הצעה ממפקד גל"צ לחצות את הקווים ולהצטרף לתחנה כמגיש קבוע. בגל"צ מכחישים

האם אריה גולן מצטרף למחלקת החדשות של גלי צה"ל? גולן, המגיש הוותיק של יומן הבוקר של קול ישראל הגיש אתמול (א') לצידו של רזי ברקאי את התכנית "מה בוער". מדי יום ראשון מתארח בתכנית עיתונאי שמראיין לצידו של ברקאי.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי עם תום התכנית נפגש אריה גולן עם מפקד גלי צה"ל יצחק טוניק לשיחה ארוכה ובה עלתה האפשרות שהוא יעזוב את קול ישראל ויצטרף כמגיש למחלקת האקטואליה של התחנה. כזכור מאז עזב רפי רשף את גלי צה"ל לא נקבע מגיש קבוע לתכנית: "נכון להבוקר" שמשודרת בתחנה מדי יום בשעה 08:00. מאז תחילת חודש יולי מגישים את התכנית נדב פרי ועמית סגל, אולם הם צפויים לעזוב את התכנית ב-1 בספטמבר. נכון לעכשיו המועמד המוביל להגיש את הרצועה הוא ניב רסקין, ובשלב זה נראה כי הוא יחל להגיש את התכנית רק אחרי החגים.

אריה גולן שירת כקריין בגלי צה"ל בשנות הששים. לאחר מכן עבר לקול ישראל, תחילה כקריין ובהמשך ככתב. בין היתר היה כתב קול ישראל בכנסת, כתב מדיני ושליח קול ישראל לוושינגטון. מזה 13 שנה הוא מגיש את יומן הבוקר של רשת ב'.

אריה גולן אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "הייתי חייל ומילואימניק בגלי צה"ל ותמיד כיף לבוא לשם". בגלי צה"ל הכחישו את הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully