וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבעה יוצא אחד

ענת קם

19.8.2008 / 12:12

אילה חסון, אריה גולן, יואב לימור וירון דקל מתמודדים על תפקיד מגיש "יומן" של ערוץ 1. הארבעה יגישו בחודש וחצי הקרוב

ארבעה עובדי רשות השידור מתמודדים על תפקיד מגיש "יומן" במקום גאולה אבן. הפרשן הצבאי של ערוץ 1 יואב לימור, מגיש "הכל דיבורים " ברשת ב' ירון דקל, מגיש יומן הבוקר של קול ישראל אריה גולן והכתבת המדינית של ערוץ 1 איילה חסון. כל אחד מהם צפוי להגיש את התכנית במשך שבוע או שבועיים. בתום תקופת הניסיון יוחלט מי מהם יגיש את התכנית. המגמה בערוץ 1 היא לבחור במגיש יחיד ולא בהגשה זוגית כמו ב"מבט".

משה נסטלבאום, עורך "יומן", אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "בתום התקופה שתימשך כחודש וחצי נגבש את זהותו של המגיש הבא. גאולה הייתה מגישה מאוד מקצועית והשאירה חלל מקצועי גדול. לצד הגשתה היא הייתה שותפה לקביעת המדיניות של יומן ואנו מקווים למצוא מגיש שנוכל להגיע איתו לרמת שיתוף פעולה דומה. הצטערנו מאוד על עזיבתה".

ועוד ברוממה: ממלא מקומו של מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 יהורם כהן הודיע לאנשי חטיבת החדשות על ביטל ההחלטה להפוך את תחקירני ערוץ 1 לכתבים, מהלך שהחל עקב מחסור בכוח אדם בערוץ. התחקירנים יפסיקו בשלב זה את עבודתם ככתבים.

לדברי גורם בערוץ 1, ההחלטה התקבלה מאחר שמצוקת כח האדם בחטיבת החדשות אינה חמורה כבעבר, עם גיוסן של שתי כתבות חדשות, דינה אברמסון ופנינה טמנו. בנוסף, חוסר הניסיון של התחקירנים בעבודת כתבים הורגש במערכת והוחלט כי בזמן הקרוב הם יעברו הכשרה נוספת, בעיקר בקריינות, ולאחר מכן ישובו לעבוד ככתבים.

מערוץ 1 נמסר: "עקב מצוקה במצבת כח האדם הנובעת בין היתר מהחופשות הכפויות, ישנם תחקירנים בחדשות הממלאים מקום הכתבים, חלקם לא עמדו בסטנדרטים המקצועיים לכן יעברו הכשרה מתאימה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully