וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה אפלה בדרום?

ענת קם

19.8.2008 / 13:40

כתב ידיעות שמעון תמיר לא מפרגן לפסטיבל העפיפונים שיתקיים בדרום. איך זה קורה? ומה הקשר של זה למכללה האקדמית באשקלון

משרד יחסי הציבור נאור תקשורת שלח אתמול מכתב תלונה לעורך ידיעות אחרונות שילה דה בר ובו מחה על התנהלותו של כתב מוסף "מסלול" של העיתון שמעון תמיר. אתמול פרסם תמיר ידיעה על פסטיבל עפיפונים המתוכנן להתקיים בסוף השבוע הקרוב בחוף ניצנים תחת הסיסמה "חוזרים ללימודים ללא אלימות". בידיעה כתב תמיר "כל העסק מתקיים תחת הסיסמה האופנתית 'חוזרים ללימודים ללא אלימות' שלא ברור מה הקשר בינה לעפיפונים. אולי הקטע של הקרבות? ליחצ"נים פתרונים".

במכתב מלין אריאל פלר, איש יחסי הציבור של הפסטיבל, על עבודתו של תמיר, שלצד כתיבתו בידיעות משמש גם כדובר מכללת ספיר בשדרות. בנאור תקשורת טוענים שתמיר כב את הידיעה בצורה תוקפנית מאחר שפלר הוא גם איש יחסי הציבור של המכללה האקדמית באשקלון, מוסד מתחרה למכללת ספיר.

במכתב לידיעות נכתב: "שמעון תמיר הוא עיתונאי וסימון תמיר הוא יחצ"ן ושניהם אדם אחד הוא. האם לא היה ראוי לציין את כפל העיסוקים של מר תמיר לצד טוריו למען ישפוט הקורא אם טור עיתונאי לפניו או הודעה לעיתונות? ליחצ"ן תמיר, שמעון ו/או סיימון, הפתרונים".

שמעון תמיר סרב להתייחס למכתב. בתגובה לטענת נאור תקשורת אמר: "עד היום בבוקר לא היה ידוע לי שנאור תקשורת עובדים עם מכללת אשקלון. הידיעה שנכנסה לידיעות אחרונות היא ידיעה חביבה, מפרגנת ובסגנון הכתיבה המוכר והידוע שלי, הכולל גם אמירות ביקורתיות. היחסים בין מכללת ספיר למכללת אשקלון מצוינים, לא קיימת יריבות ויש שיתוף פעולה בין המכללות. ההאשמות של נאור תקשורת כאילו מדובר בקונספירציה הן הזויות וחסרות כל קשר למציאות".
טרם התקבלה תגובתו של שילה דה בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully