וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי שואו

ענת קם

19.8.2008 / 15:08

לוח הסתיו של רשת: צחוקים בשישי, אילנית לוי בריאליטי, ענת גורן דוקומנטרית ושובם של קושניר ווקסמן בפעם השביעית

רשת חושפת היום את לוח שידוריה לחודשיים הקרובים. לצד תכניות בידור, ריאליטי ודוקומנטרי ממשיכה רשת להשקיע גם בשידורי ספורט ותשדר את משחקי נבחרת ישראל המוקדמות מונדיאל 2010. הזכיינית תעלה חמש תכניות חדשות וכן עונה שביעית לקומדיה "החיים זה לא הכל", הסדרה הישראלית היחידה שזכתה להישג זה.

במשבצת הבידור, תשדר רשת בימי שישי החל מחודש ספטמבר את תכנית הבידור "שבוע סוף", בהפקת יואב גרוס בה ישתתפו אורי גוטליב, עפר שכטר, עידן אלתרמן, רותם אבוהב, שני כהן, קובי פרג ואחרים. התוכנית תסכם מדי שישי את אירועי השבוע באופן הומוריסטי. מטרת התכנית היא להגיע לקהלים רחבים ככל הניתן, תוך פניה ממוקדת אל קהלים צעירים וצפייה משפחתית רחבה המאפיינת את ערבי שישי.

בפריים שני תשודר בימי שישי תכניתו של רועי לוי "אין בעיה", בהפקת שמיים תוכן הפקות. "אין בעיה" תשלב מופע חי בפני קהל במועדון לבין מערכונים דוקומנטריים ומוקומנטריים, על מנת "לפתור" את הבעיות והשאלות שמציגים בפני רועי קהל הצופים במועדון. לוי מתייחס לעניין ברצינות רבה ובעזרתם של דניאלה וירצר, זוהר ליבה, רודי סעדה, וגיא לואל הוא יוצא לחפש תשובות ולגבש עצות בדרכו הייחודית והמצחיקה. בתכנית יתארחו גם גורי אלפי, שי אביבי ועוד.

ומה חדש אצל קושניר

בגזרת הריאליטי תשדר רשת את "מפרץ האהבה" המבוססת על "פרדייז הוטל" האמריקאית, בהנחיית אילנית לוי ובהפקת ריאליטי הפקות. התכנית תשודר פעמיים בשבוע ותעקוב אחר המתרחש במפרץ בו יתחרו אחד עשר צעירים וצעירות במטרה למצוא אהבה ולזכות בפרס כספי גדול. מדי שבוע יוחלף אחד המתמודדים בדייר חדש.

במשבצת הדוקומנטרית תוצג "אדרנלין" בהגשתה של העיתונאית ענת גורן ובהפקת טושוט. גורן תצא למסע סקרני וחקרני בעקבות החיפוש האובססיבי אחרי ריגושים. במוקד הסדרה, סיפורי התמכרויות למין והימורים, שרטוט עדכני של המחיר האישי שמשלמים בני האדם עבור החיפוש אחר הריגוש עד מצב של סכנה אמיתית ותיעוד של המרוויחים והמפסידים מסיפוק צרכים אלה.

בעונה השביעית של "החיים זה לא הכל" בהפקת JCS גדי, בגילומו של אבי קושניר, נקרע בין גרושתו דפנה שמגלמת ענת וקסמן וחברתו מיכל (ליליאן ברטו). בין השחקנים שיתארחו כמאהביה יהיו שרון אלכסנדר, גיל פרנק, אייל שכטר , אלי גורשטיין ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully