וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו נעצור בדרך במעיין הבירה

ענת קם

20.8.2008 / 15:20

השופט בדימוס שלי טימן, אווה מדז'יבוז', פרופ' יחיאל לימור, יוסי גיספן ועידית בן יאיר חברים בועדה שתחלק את הפרסים בכנס הרדיו השני

כנס הרדיו השני יתקיים השנה ב-7 וב-8 בספטמבר בחיפה. בכנס ידונו סוגיות הפוליטיזציה ברדיו, הפרסום ברדיו, לוח השידורים ב-2010, הומור ברדיו, רדיו אקטיבי, ספורט, מוסיקה ועוד. גם השנה ישודרו תוכניות בשידור חי מאולפן שקוף שיוקם במתחם הכנס.

בערב הפתיחה של הכנס, אותו ינחו גם השנה טל ברמן ואביעד קיסוס, יוענקו פרסים לתחנות, תכניות ושדרנים מצטיינים. בראש חבר השופטים לתחרות יעמוד השופט בדימוס שלי טימן וחברי הועדה הם מנכ"ל רדיו תל אביב לשעבר אווה מדז'יבוז', פרופ' יחיאל לימור, הפזמונאי יוסי גיספן ומנהלת התכניות של ערוץ הכנסת עידית בן יאיר.

מי מתמודד ובאיזה קטגוריה

בקטגוריית התוכנית המצטיינת מתמודדות "גומרים הולכים" של רדיו תל אביב, "בוקר טוב דרום" של רדיו דרום, "ספורט 99" של רדיו 99, "יומן 90 עם בועז אורגד" של רדיו אמצע הדרך, "אצבע על הדופק" של רשת א', "קול השלום" של רדיוס, "מפגש אישי עם ירון אילן" של רדיו ירושלים, "דידי לוקאלי" ותוכניתו של גבי גזית של רדיו ללא הפסקה, "מזומנים" של רדיו קול חי, "עוד מעט נהפוך לשיר" ו "מה בוער" של גלי צה"ל ו "ספיישל חצות" של גלגלצ).

בקטגוריית השדרן המצטיין מתמודדים זוהיר בהלול מרדיו א-שמס, רוני וורטהיימר מ fm88, רון קופמן ויואב קוטנר מרדיו תל אביב, יורם סויסה מרדיו דרום, גיא מרוז ואורלי וילנאי מרדיו 99, דידי הררי, נתן זהבי וגבי גזית מרדיו ללא הפסקה, יוסי גיל מרדיו קול חי ורזי ברקאי מגלי צה"ל.

בקטגוריית תוכנית ה TALK RADIO המצטיינת מתמודדות "נגיעות" עם רינה מצליח ברדיו ירושלים, התכנית של גבי גזית ונתן זהבי ברדיו ללא הפסקה ו "המילה האחרונה" בגלי צה"ל.

בקטגוריית תוכנית הבידור המצטיינת מתמודדות "ערב טוב עם גיא פינס" של רדיו 99, "טייכר וזרכוביץ" של רדיו תל-אביב, "מה יהיה עם יואב גינאי" של קול ישראל, "מוצ"ש חסידי עם מנחם טוקר" של רדיו ירושלים, "דידי לוקאלי" ו "שי ודרור" של רדיו ללא הפסקה ו "ציפורי לילה" של גלי צה"ל.

בקטגוריית תוכנית המוסיקה המצטיינת מתמודדות "האיש הקטן מהרדיו עם יואב קוטנר" של רדיו תל אביב, "רדיו חזק עם יאיר ניצני" של רדיו 99, רגעי קסם של רשת ב', "חומר מקומי" של רדיו ירושלים, "אתנחתא עם גיורא פיידמן" של קול המוסיקה, "כפר גלובאלי" של הרדיו החינוכי, "שבת עברי" של רדיו ללא הפסקה ו "ארבע אחר הצהריים" של גלי צה"ל.

בקטגוריית התגלית לדור הבא מתמודדים דין פישר מרדיו חיפה, דפנה לוסטיג מרדיו 99, אברי סבהט מרדיו דרום, רז מזרחי מרדיו ירושלים, רנא אבו פריחה מרדיו עומר, דניאל זילברשטיין מגלי צה"ל והדר מרקס מגלגלצ.

בתחום התרומה לקהילה הגישו מועמדותם רדיו חיפה, רדיו תל-אביב, רדיו 99, רדיו אמצע הדרך, רשת א', רדיוס, רדיו ירושלים, רדיו ללא הפסקה, רדיו קול חי וגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully