וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לא יהיה מכרז חדש על ערוץ 10. מופתעים?

אופיר בר-זהר

22.8.2008 / 15:28

נבדקת אפשרות כי ערוץ 10 יפקיד 60 מיליון שקל בנאמנות וזיכיונו לא יישלל

האפשרות כי ערוץ 10 יפקיד 60 מיליון שקל בנאמנות חיצונית וזיכיונו לא יישלל, נבחנת בתקופה האחרונה ויש סיכוי סביר שתצא לפועל.

בתחילת החודש התקיים דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת ובו נקבע כי הערוץ יוכל לבקש הארכת זיכיון עד לתאריך 1/10, והרשות השנייה ומשרד התקשורת יצטרכו להכריע בעניין עד תחילת דצמבר. אמנם הדיון היה טכני בעיקרו, כי סוגיית שלילת זיכיונו של הערוץ עמדה ועודנה עומדת על הפרק, אך במידה וערוץ 10 יבחר להפקיד את הסכום בנאמנות יש להניח שיעשה זאת לפני מועד זה, על מנת שיוכל לפנות ולבקש הארכה של שנתיים בזיכיון.

כזכור, לפני כחודשיים קבעה ועדת תורג’מן, אשר הוקמה על מנת לבחון את עמידת הערוץ במחויבויתיו, כי הערוץ חייב כ-100 מיליון שקל, מהם כ-60 מיליון שקל עבור מחויבויות תוכן וכ-26 מיליון שקל עבור דמי זיכיון ותמלוגים. הוועדה המליצה כי זיכיונו של הערוץ יוארך בשנתיים דרך שינוי חקיקה, אך דרך זו לא צלחה בינתיים, והחוק לא שונה. בעקבות כישלון בשינוי החוק הוחלט בתחילת החודש במועצת הרשות השנייה על שלילת זיכיונו של ערוץ 10 ויציאה למכרז חדש.

מיו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, לא נמסרה תגובה. מערוץ 10 נמסר "כי הנושאים שעל הפרק בינינו לבין הרשות השנייה מתנהלים בינינו לבין הרשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully