וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב תפוז יטופל בענבר מרחב שקד

שמרית סלע

24.8.2008 / 14:15

תקציב הפרסום של האתרים עומד על כ-750 אלף שקל לשנה ויכלול גם הסכמי בארטר של מאות אלפי שקלים על מדיה

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, בשבועות האחרונים נפגש סמנכ"ל השיווק החדש של האתר, אילן צינמן, עם מספר משרדי פרסום, אולם היום נודע כי המשרד שנבחר הוא ענבר מרחב שקד, שהציג לדברי בכירים בתפוז, "צד קריאטיווי שונה".

ההתקשרות עם משרד הפרסום מצטרפת להתקשרות חדשה של האתר גם בתחום יחסי הציבור. לפני פחות מחודשיים תפוז למשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת העוסק בתחומי התקשורת והאינטרנט ומטפל בין היתר גם ביחסי הציבור של ענבר מרחב שקד.

שינויים אלו מצטרפים למהלך רה-אורגניזציה מקיף שבוצע בחודשים האחרונים באתר וכלל החלפה של מרבית השדרה הניהולית בו, לרבות מינוי דן חן למנכ"ל החברה, ומינויים של אילן צינמן, עד אז המנהל המסחרי של HOT, לתפקיד סמנכ"ל השיווק, וכן קידומו של איתי נגלר, עד אז מנהל ועורך אתר Flix, לתפקיד מנהל התוכן של כל אתר תפוז.

אתר תפוז הונפק בתחילת 2006 בבורסה לניירות ערך בתל אביב. על פי הנתונים שפורסמו לאחרונה על ידי מערכת מדידת האתרים של גוגל, האתר מדורג כיום במקום החמישי מבין האתרים הישראלים. זאת, לצד מיקום קבוע בעשירייה על פי סקר TIM. האתר מפרסם בעיקר תוכן גולשים ומתמקד ביישומי ווב 2.0, בהם פורומים, בלוגים, פורומים אישיים ואלבומי תמונות. בנוסף, מחזיק האתר בבעלות מלאה באתר שיתוף הוידאו Flix, שנחשב לאתר הוידיאו הגדול בארץ.

ענבר מרחב שקד הראה חציון של גדילה בעשרות אחוזים כאשר צירף בשנה האחרונה אל שורותיו לקוחות נוספים, בהם מחסני תאורה, אוויס וקרוקר, אשר הצטרפו ללקוחותיו הקיימים וביניהם אקסלנס נשואה, ניסאן ודיאדורה.

אילן צינמן, סמנכ"ל השיווק של תפוז, אישר את הפרטים ומסר כי "לאחר שנפגשנו ובדקנו מספר משרדים, החלטנו ללכת עם ענבר מרחב שקד כיוון שהבחנו כי המשרד מביא שילוב של קריאטיוויות ואסטרטגיה ייחודיים ועדכניים שמאד מתאימים לאתר תפוז". צינמן הוסיף כי "אין לי ספק שבתקופה כזו של שינויים והתפתחות ברבדים כה רבים בשוק האינטרנט, יהיה מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully