וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת פיתוח חדשה ל-JCS

ענת קם

27.8.2008 / 11:44

שרון זגן מונתה לתפקיד מנהלת פיתוח תוכן ב-JCS תחליף את רועי סטריקובסקי שמשמש העורך הראשי בעונה השניה של "הישרדות"

שרון זגן מונתה למנהלת פיתוח התוכן של JCS הפקות. זגן, 34, מסיימת בימים אלה תואר שני בקולנוע וטלוויזיה, ערכה את התכנית "מדובר בתופעה" של אושרת קוטלר ואת המשדר המיוחד "עשר הכי" בקשת וכן מילאה מגוון רחב של תפקידי תוכן והפקה, בין היתר בסדרות "אמא מחליפה", "חדשות המדע" ועוד. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על פיתוח תכניות בתחומי הבידור והדרמה.

זגן תחליף את רועי סטריקובסקי שסיים לאחרונה את תפקידו, לאחר שמונה לעורך הראשי של העונה השנייה של "הישרדות" שמצטלמת בימים אלה.

JCS מפיקה בימים אלה את העונה השנייה של "הבורר" ל-HOT, את העונה השנייה של "המקום" ואת השעשועון "נקמת המחוננים" לערוץ 10 ואת העונה השביעית של "החיים זה לא הכל" לרשת. כמו כן, מפתחת החברה בימים אלו פורמט מקורי חדש העוסק בעולם אמנויות הלחימה ומיועד לשידור בפריים טיים של ערוץ 10.

ערן ב.י מנהל חטיבת ההפקות של JCS מסר: "כחברה גדולה שעוסקת במספר רב של ז'אנרים טלוויזיוניים, חיפשנו מנהל פיתוח שיידע לנווט ביעילות בין דרמות, ריאליטי, תוכניות אולפן ופרויקטים תיעודיים. את שרון אני מכיר שנים, והיא אחת הנשים החריפות והיעילות ביותר שיצא לי לפגוש. פיתוח התוכן הוא נושא הקרוב מאד לליבי, ובידיה של שרון אני יודע שנוכל לאתר, לפתח ולהפיק תכנים טלוויזיוניים פורצי דרך בכל הז'אנרים הנ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully