וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבי וונדר

אור הירשאוגה

28.8.2008 / 20:00

סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה בטעות על מותו של מנכ”ל אפל, סטיב ג’ובס. טעות של עורכים הביאה לפרסומה של חבצלת בת 17 עמודים

השמועות על מותו של מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס, היו, ככל הנראה מוגזמות. טעות מצד העורכים של סוכנות בלומברג הביאה לפרסומה של ידיעת אבל בת 17 עמודים המסכמת את מפעל חייו של המנכ"ל הדומיננטי. הטעות נבעה ככל הנראה משינויי עריכה שבוצעו בידיעה שהוכנה מראש, לכל צרה שלא תבוא.

ג'ובס, שזו לו הפעם השניה בתוך תקופה של חודשיים שהוא מוספד בטרם עת, טרם הגיב על הידיעה. תגובתו, במידה וזו תגיע, עלולה שלא להיות ברוח טובה: ידיעה על כך שג'ובס חלה בסרטן שפורסמה בעיתון הניו-יורק טיימס הביאה לתגובה מהירה מצד המשקיעים ומניית אפל צנחה בחמישה אחוזים. כתגובה על הידיעה, שהתבססה על גיזרה רזה במיוחד אותה הציג ג'ובס באירועי השקת ה-iPhone דור 3 ועל מחלת סרטן הערמונית בה לקה ג'ובס לפני כחמש שנים, התבטא ג'ובס בחריפות נגד העיתונאי ג'ו נוסרה שפרסם את הידיעה.

למרות שמיהרה להסיר את הידיעה סוכנות הידיעות תתקשה להסתיר את חשדותיה בדבר בריאותו, או אי-בריאותו, של המנכ"ל. ג'ובס מצידו יוכל להתעודד מנתוני המכירות של מכשיר ה-iPhone דור 3, שבמהלך חודש בודד מכר יותר יחידות משני דגמי ה-iPhone הקודמים גם יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully