וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות איתך בכל מוסף

ענת קם

28.8.2008 / 22:59

סרטו של כתב מעריב אביעד פוהורילס על אבי נמני מקודם דווקא ב"7 ימים". במעריב לא ראו את זה בעין יפה, אבל הסתפקו בכתבה במוסף לשבת

סרטו של כתב מעריב אביעד פוהורילס על שחקן הכדורגל אבי נמני מקודם מחר דווקא במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי במעריב לא ראו בעין יפה את קידום הסרט בעיתון המתחרה, והחליטו לפרסם כתבה גדולה במוסף לשבת של העיתון שייצא מחר.

בעוד שב"7 ימים" מראיינים את נמני כתבי העיתון גידי ליפקין ומשה שיינמן לראיון סיכום קריירה, במעריב כותב פוהורילס עצמו כתבה שמתמקדת בעשיית הסרט. היום (ה'), שעות ספורות לפני סגירת המוסף וירידתו לדפוס, יצאו צלמים של מעריב לשדה התעופה על מנת להשיג תמונה של נמני ששב ארצה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, פוהורילס ליווה בשנה האחרונה את שחקן קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב, שזו הייתה עונת הפרישה שלו. את הסרט מפיקה חברת "פרקסיס".

אביעד פוהורילס אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "הכתבה היא לא מענה, זה תוכנן מראש. זו לא קונטרה לידיעות אחונות, לא נעשה בהסתר והכל גלוי ומסודר מול כל הנוגעים בדבר". לשאלתנו למה הוא בחר לקדם את סרטו בעיתון המתחרה, אמר פוהורילס "לי אין שליטה על יחסי הציבור של הסרט. זו החלטה של ההפקה".

אביתר דותן, מפיק הסרט: "בעולם העיתונות הכתובה יש קרב גדול בין ידיעות ומעריב. ידיעות ביקשו ראשונים ולנו היה אינטרס עסקי-מסחרי שהריאיון יופיע שם. לא כעסו על אביעד במעריב, אם היו כועסים עליו לא היו נותנים לו לפרסם מחר את הכתבה במוסף לשבת".

במעריב סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully