וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים לשמוליק רוזן

ענת קם

1.9.2008 / 13:48

רוזן, 82, ממקימי הרדיו בישראל יקבל את הפרס בכנס הרדיו השני שיערך בשבוע הבא בחיפה

שמוליק רוזן יקבל פרס על מפעל חיים בכנס הרדיו השני שיתקיים בשבוע הבא. ועדת הפרסים בראשות השופט בדימוס שלי טימן הודיעה על זכייתו של רוזן, 82, ממקימי הרדיו בישראל המזוהה עם תכנית החידונים "קפד ראשו" המשודרת בקול ישראל.

רוזן הגיב לזכיה ואמר: "אני מאוד נרגש מההחלטה של השופטים. אני משדר חידונים עוד מימי המנדט, כבר כמעט 60 שנה. טוב לדעת שהדור הצעיר של הרדיו שגדל על החידונים שלי מעריך את תרומתי. אני מזמין את כולם להמשיך ולהאזין לתכנית שלי בכל יום שבת ברשת א' ב- 20:00 ושמח לספר שלמרות העובדה שהפרס הגדול אצלנו הוא ספר, יש הרבה מאוד מאזינים שמתקשרים וכותבים. כנחתום המעיד על עיסתו אני יכול להעיד שהתכנית מצליחה לשמור על רעננות ולדעתי מעולם לא הייתה טובה יותר".

רוזן החל את עבודתו ברדיו קול ירושלים המנדטורי וערך תכניות תרבות בתחנה. לאחר מכן הוא הצטרף לצוות ההקמה של גלי-צה"ל והיה אחד השדרים הראשונים בה. בשנת 1950 חזר לקול ישראל, ערך והשתתף בתוכניות ובתסכיתים רבים. רוזן, המזוהה יותר מכל עם חידוני הרדיו, שידר את התכנית הראשונה של החידון הראשון לנוער "נשאל ונענה" בשידור ישיר מבית העיריה הישן בתל-אביב בהשתתפות מאזינים בטלפון וזכה להצלחה עצומה.

פרס השדר המצטיין על שם שוש עטרי יוענק בכנס הרדיו על ידי גלי עטריי הכנס יתקיים בשבוע הבא בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully