וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאם עכשיו, פתאם היום

ענת קם

1.9.2008 / 21:11

דורית ענבר פסלה את עצמה מחברות, בועדת האיתור לתפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית בגלל עבודתה מול מועצת הקולנוע בה חבר המועמד חליל רינאווי. דווקא היום?

ועדת האיתור לבחירת מנהל הטלוויזיה הישראלית בערבית תורכב מחדש בעקבות בקשתה של חברת הועדה דורית ענבר. ענבר הודיעה רק היום, במהלך ישיבת ועדת האיתור, כי היא מבקשת לפטור עצמה מהחברות בוועדה בעקבות חשש לניגוד עניינים. ענבר מונתה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, המתוקצבת בין היתר על ידי מועצת הקולנוע אשר בה חבר דוקטור חליל רינאווי, אחד המועמדים לתפקיד.

לדיון היום הגיעו עשרה מועמדים פוטנציאליים על מנת להופיע בפני הועדה, שאמורה להחליט על המועמד המתאים ביותר ולהמליץ עליו לוועד המנהל של רשות השידור. המועמדים הביעו תרעומת על זימונם לשווא ועל ההודעה ברגע האחרון.

גורמים ברשות השידור העריכו כי אחת הסיבות לביטול הישיבה ברגע האחרון, היא שהנהלת הרשות צפתה שלא יהיה רוב למועמדתו של דוקטור חליל רינאווי, הנחשב המועמד העדיף על יושב ראש הרשות משה גביש. ככל הנראה, שלושה מבין חמשת חברי הוועדה צפויים היו להתנגד למועמדותו של רינאווי. מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, חברת מליאת רשות השידור דוקטור סועאד אבו רוכון ומנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר מוחא. הסברה ברשות השידור היא שגביש ינסה להחליף את הרכב הועדה על מנת לצמצם את ההתנגדות הצפויה.

דורית ענבר מונתה לתפקיד מנכ"ל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה לפני כמעט חודשיים. דוקטור חליל רינאווי, שמועמדותו לתפקיד ידועה מזה מספר שבועות, הינו חבר מועצת הקולנוע מאז דצמבר 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully