וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל TheMarker פורש

ענת קם

2.9.2008 / 12:17

רועי קורן הודיע היום על סיום תפקידו. היה אחראי הן על מחלקת המכירות של אתרי קבוצת הארץ ועל מחלקת השיווק והפיתוח העסקי

רועי קורן, משנה למנכ"ל TheMarker הודיע היום על כוונתו לפרוש מתפקידו. קורן הצטרף ל-TheMarker בשנת 2002 כמנהל פיתוח עסקי ובין השנים 2004 ל-2007 כיהן כסמנכ"ל השיווק. לפני למעלה משנה מונה לתפקיד משנה למנכ"ל והיה אחראי הן על מחלקת המכירות של אתרי קבוצת הארץ והן על מחלקת השיווק והפיתוח העסקי.

בהודעה לאנשי חטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ אמר רועי: "הייתה לי הזכות להוביל יחד עמכם את המותג TheMarker ואת פעילות האינטרנט של הקבוצה לשיאים יוצאי דופן. אני מודה באופן מיוחד להדס גולדשטיין על ההזדמנות, האמון, ועל השותפות. לאחר שש שנים מאתגרות אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק וגאווה על הדרך ועל ההישגים ואני מוכן ומזומן להיענות לאתגרים נוספים. TheMarker על שלל איכויותיו יישאר תמיד בית חם עבורי."

הדס גולדשטיין מנכ"ל TheMarker מסרה:"אני מודה לרועי על תרומתו העצומה מכישוריו הרבים בשש השנים האינטנסיביות בתפקידים השונים שביצע ב- TheMarker ובחטיבת האינטרנט, ובטוחה שימשיך לשתף פעולה על TheMarker עוד שנים רבות בתפקידיו השונים".

גיא רולניק, עורך ראשי TheMarker הוסיף: "לרועי הייתה תרומה חשובה לצמיחה המהירה של TheMarker בשנים האחרונות ואני משוכנע שלאן שיפנה יביא עימו את הידע והניסיון שצבר בשש השנים של העשייה באינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • themarker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully