וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום של רופרט מרדוק

סוכנויות הידיעות

3.9.2008 / 9:32

הביוגרף של מרדוק: הוא משתוקק לרכוש את ניו יורק טיימס. מרדוק נחשב לתומך המפלגה הרפובלקנית ואילו העיתון הוא מעוז שמאל ליברלי

רופרט מרדוק משתוקק לרכוש את ניו יורק טיימס, כך טוען העיתונאי מייקל וולף הכותב בימים אלה ביוגרפיה על איל התקשורת האוסטרלי. "ראיתי אותו עובר על המספרים, מתכנן מיזוג עם מחלקת התפעול של וול סטריט ג'ורנל ומפנטז על עובדים המתפטרים במחאה ברגע שיראו אותו נכנס להיכל המקודש". מרדוק הוא תומך מוצהר של המפלגה הרפובליקנית בארה"ב ומועמדים שמרנים אחרים בבריטניה ואוסטרליה, בעוד שניו יורק טיימס נחשב למעוז השמאל הליברלי בארה"ב. עם זאת, וולף מספר כי לפני הבחירות המקדימות למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, הוא שאל את מרדוק למי כדאי להצביע ונענה: "אובמה - הוא ימכור יותר עיתונים".

וולף מספר עוד כי לפני רקימת העיסקה בה רכש ניוז קורפ, תאגיד התקשורת של מרדוק, את העיתון "וול סטריט ג'ורנל" ב-5 מיליארד דולר בסוף השנה שעברה, השתעשע מרדוק "במשך שעה או משהו כזה" ברעיון שמריל לינץ', שהיתה בדרכה למשבר פיננסי, תסכים למכור לו את חלקה - 20% מהמניות - בסוכנות הידיעות הכלכליות בלומברג.

בכתבה, שתתפרסם בגיליון אוקטובר של "ואניטי פייר", מגלה וולף כי מרדוק אוהב לבלות את זמנו ברכילות על החדשות ואף מדווח על סיפורים עיתונאיים בעצמו. המיליארדר מאמין כי משפחתו עלולה להגיע בעתיד למחלוקות פנימיות, כפי שקרה למשפחת בנקרופט, שמכרה לו את וול סטריט ג'ורנל. "איני יכול למנוע זאת. כל מה שאני יכול לעשות הוא לדחות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully