וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש פינה דוט קום

ענת קם

3.9.2008 / 15:35

ליאון רוזנברג וכפיר פרבדה יהיו מנהלי התוכן של פסטיבל ראש פינה. יוסי ורדי מצטרף להנהלת הפסטיבל שיעסוק השנה גם בניו מדיה

ליאון רוזנברג וכפיר פרבדה יהיו עורכי התוכן של פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה, שיתקיים השנה ב-5 בנובמבר. הפסטיבל, שמתקיים זו השנה התשיעית, יתמקד גם בתחום הניו מדיה. רוזנברג, מנהל התכניות של ערוץ ביפ, יהיה אחראי על תכני הטלוויזיה ופרבדה, מנכ"ל פרבדה מדיה, ירכז את תחום הניו מדיה.

השנה ידונו באי הפסטיבל ביוזמת משרד התקשורת למעבר לרישיונות שידור, היתר פרסום בערוצי הכבלים והלווין, קרב ההשרדות של ערוץ 10 ורשות השידור, חדירת האינטרנט ותכני המדיה החדשה, הצהרות חברות הסלולר הגדולות ועוד. בפסטיבל ישתתפו גם אנשי מקצוע מחו"ל. לצדו של עמי גניגר, יושב ראש הפסטיבל, ישתתף גם מייסד מיראביליס הפרופסור יוסי ורדי.

עמי גניגר, מסר: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה דיגיטלית המאופיינת ברעידת אדמה גדולה מאין פעם בתחום הבידור והמדיה, בעולם ובארץ. תיא תקשורת השקיעה השנה תקציבים ומשאבים רבים מאין פעם ברענון פסטיבל ראש פינה המסורתי על מנת להפכו לזירה המרכזית, המקצועית והרלוונטית ביותר לדיון נוקב בעתיד השידורים הטלוויזיוניים והמדיה הדיגיטלית בישראל והשנה הנושאים בוערים מתמיד.

"לראשונה פיתחנו את מסלול הדיגיטל, העוסק בשילוב המרתק בין תוכן וטכנולוגיה בראייה עסקית ופרקטית. באמצעות אורחים מחו"ל, מומחים מקומיים ואנשי מפתח בתעשייה, ננסה לבנות את תמונת העתיד של עולם המדיה הדיגיטלית בעולם ובישראל ולהבין את יחסי הגומלין בין הטלוויזיה המסורתית לעולם המדיה הדיגיטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully