וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקור הפריימריז בקדימה: לבני מובילה

ענת קם

4.9.2008 / 10:22

שרת החוץ זוכה לסיקור הרב ביותר בעיתונים היומיים. מבין ארבעת המועמדים. דיכטר שיאן ההופעות בטלוויזיה וברדיו

שרת החוץ ציפי לבני מובילה במספר האזכורים התקשורתיים הקשורים לפריימריז במפלגת קדימה בעיתונות הכתובה. כמו כן, מובילה לבני במספר האזכורים התקשורתיים החיוביים, על פי סקר של מכון יפעת למחקרי מדיה, שבחן את האזכורים התקשורתיים של המתמודדים על ראשות מפלגת קדימה מה-10 באוגוסט ועד לאתמול.

על פי הסקר, לבני זוכה לסיקור הרב ביותר מבין ארבעת המועמדים בכותרות ובכותרות המשנה בעיתונים היומיים, כש-35% מתוך 170 אזכורים אלו הם חיוביים. עם זאת, מספר הופעותיה של לבני ברדיו ובטלוויזיה הוא הנמוך מבין ארבעת המתמודדים, 22 הופעות. השר לביטחון פנים אבי דיכטר מוביל במספר ההופעות ברדיו ובטלוויזיה עם – 54 פעמים.

בסקירת העיתונים ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ וגלובס, לבני ומופז זוכים לאזכורים הרבים ביותר (לבני ל-30 אזכורים, מופז ל-29) ואצל שניהם אחוז האזכורים החיוביים גבוה יותר מאחוז האזכורים השליליים למופז 31% כותרות חיוביות לעומת 22% שליליות). יוצא דופן הוא העיתון ישראל היום, שם מספר האזכורים של דיכטר ומופז שווים (15) ואצל שלושת המועמדים המובילים היחס הוא לטובת האזכורים השליליים. שר הפנים מאיר שטרית זוכה לשלושה אזכורים ושניים מתוכם חיוביים.

מסקירת העיתונים הדתיים יתד נאמן, המודיע ומקור ראשון עולה כי לבני זוכה למספר האזכורים הגבוה ביותר, 15 ביתד נאמן ומקור ראשון ו-14 בהמודיע, ופרט למקור ראשון בכולם אחוז האזכורים החיוביים גבוה יותר.

מהשוואת ההשמעות ברדיו ובטלוויזיה עולה כי המתמודדים הופיעו הכי הרבה פעמים ברשת ב' של קול ישראל, לאחר מכן בגלי צה"ל, לאחר מכן בערוץ 10, ערוץ 2 וערוץ 1. בכל הפלטפורמות הופיע דיכטר מספר רב של פעמים (6 – 16 הופעות) אולם רק בגלי צה"ל הופיע שר הפנים מאיר שטרית יותר פעמים ממנו (12 מול 11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully