וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שניה מאוליגרך

ענת קם

4.9.2008 / 20:55

הרשות השניה מאיימת על גאידמק בחילוט ערבויות אם לא יעביר מניותיו ברדיו 99 לנאמן, בינתיים בעלי רדיו ללא הפסקה, בעלי רדיו חיפה וקבוצת אדלר מתעניינים בנכס

הרשות השנייה מאיימת בחילוט ערבויות רדיו 99 אם לא תועבר בתוך שבוע הודעה על העברת מניותיו של ארקדי גאידמק לנאמנות כפי שנדרש על ידי מועצת הרשות. במכתב שנשלח אתמול לעורך הדין רון גזית המייצג את התחנה, כתבו עורכי הדין יאיר עשהאל ודרור גדרון מטעם הרשות השנייה, כי למרות שבית המשפט דחה את בקשת התחנה לצו ביניים שיעכב את ביצוע החלטת המועצה, טרם התקבל דיווח על התקדמות הביצוע. לאור זאת, מאיימים ברשות לנקוט בסנקציות ואף לחלט את ערבויות התחנה.

לוואלה! יחד עם זאת לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלו מתקיימים מגעים למכירת הרדיו ובין אלו שהביאו עניין לרכישתו ישנם דודי וייסמן ואלי עזור מבעלי רדיו ללא הפסקה, דני נישליס מרדיו חיפה וקבוצת אדלר המתמודדת במכרז הרדיו האזורי בירושלים.

לפני כחודשיים הודיעה הרשות השנייה לגאידמק כי עליו למכור את מניותיו בתחנה בשל פעילותו הפוליטית. גאידמק הגיש בתגובה עתירה לבג"צ, בה טען כי ההוראה למכור את המניות מהווה פגיעה בחופש הביטוי. בנוסף, דרש גאידמק צו מניעה נגד הדרישה למכור את מניותיו. דיון בעתירה נקבע לסוף חודש ספטמבר, אולם ברשות דורשים שגאידמק יעביר את מניותיו לנאמנות באופן מיידי. המניות תועברנה ככל הנראה לעורך הדין ראובן פארן, חבר מועצת עיריית הרצליה.

מרדיו 99 נמסר כי הנושא בטיפול והמניות תועברנה לנאמן בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully