וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הרייטינג: נצחון למקיין

וואלה! ברנז'ה

5.9.2008 / 22:44

נאומו של מקיין בוועידה הרפובליקנית זכה לרייטינג של 38.9 מליון צופים. וגם כמה רייטינג עשתה בוורלי הילס 90210 ומי חוזר ל-ER?

ג'ון מקיין ניצח בקרב על הצופים. המועמד הרפובליקני לנשיאות שבר את השיא שקבע ברק אובמה לנאום בועידה רק שבוע לפניו בועידה הדמוקרטית בדנוור. בנאומו של מקיין צפו 38.9 מליון צופים, חצי מליון צופים יותר מאשר בזה של אובמה. הרייטינג של נאומו של מקיין, גבוה ב-41% מנאומו של ג'ורג' בוש הבן בועידה לפני ארבע שנים.

עוד שיא של רייטינג בטלוויזיה האמריקאית שברה השבוע סדרת הספין אוף ל"בוורלי הילס 90210", שפרק הבכורה שלה שודר ביום שלישי ברשת CW. בפרק הכפול צפו 4.9 מליון צופים וזהו נתון שיא לפרק בכורה של סדרת דרמה ברשת CW. מבקרי הטלוויזיה בארצות הברית חיכו לאסון טלוויזיוני נוכח הסרוב של הרשת לשחרר פרקים לצפייה מוקדמת, אבל בסופו של דבר הביקורות בתקשורת האמריקאית היו אוהדות יחסית.

ועוד פיסת ניינטיז: אנתוני אדווארדס, ששיחק את דוקטור מארק גרין בסדרה ER ישוב למסך. רשת NBC הודיעה כי דוקטור גרין לא קם לתחיה, אבל דמותו תגיח להופעת אורח במהלך העונה האחרונה, בפרק שצפוי להיות משודר ב-13 בנובמבר. אדווארדס השתתף בשמונה העונות הראשונות של ER. הוא הופיע בסדרה בפעם האחרונה בשנת 2002, אז מת דוקטור גרין כתוצאה מגידול במוח. "אנחנו מקווים להחזיר בעונה האחרונה כמה מהדמויות האהובות שהופיעו במהלך הסדרה ובכך לשמח את הצופים", אמר מפיק הסדרה. אדווארדס יצטרף לנח ווילי (דוקטור קרטר) שכבר אישר כי ישתתף בכמה פרקים. וכעת נותר רק לקוות שגם ג'ורג' קלוני יגיד I do.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully