וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פסלה תשדיר של הליכוד העולמי

שמרית סלע

8.9.2008 / 23:07

הסרטון, שלטענת הזכיינית הוא שנוי במחלוקת. מציג את האבסורד בהעברת כספים לחבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה

רשת פסלה לשידור את סרטון הקמפיין "אוהב לשלם לאויב?" של הליכוד העולמי, בטענה כי הוא שנוי במחלוקת. הסרטון, מבית היוצר של משרד הפרסום גל-אורן BSD, הופיע באתרי אינטרנט, בדיוור ישיר ובעיתונות הכתובה, והוא מציג את האבסורד בהעברת כספים מידי חודש והענקת זכויות למי שנחשד בסיוע לחיזבאללה - הח"כ לשעבר, עזמי בשארה. כמו כן, מבקש הקמפיין לגייס את הציבור להירתם למאבק בנושא.

לפי תוצאות סקר שנערך על ידי הליכוד העולמי באמצעות חברת הסקרים שילוב, עולה כי רק 35% מאזרחי ישראל מודעים לכך שכנסת ישראל משלמת פנסיה חודשית לבשארה, ואילו 84% מתנגדים להמשיך להעביר לו כספים.

הקמפיין עלה לאחר שבג"ץ דחה את עתירתו של דני דנון, יו"ר הליכוד העולמי, להפסיק לשלם פנסיה לבשארה ולשלול את אזרחותו. דנון ציין כי "עצוב שאנשי 'רשת' חושבים שהמרגל עזמי בשארה הוא נושא פוליטי ושנוי במחלוקת, בעוד ש-84% מאזרחי מדינת ישראל חושבים אחרת". דנון הוסיף כי "לחץ ציבורי ראוי יתרום במידה ניכרת להביא את שר הפנים להפעיל את סמכותו ולפעול, על מנת לחדול ממצב ציני בו המדינה ממשיכה לממן את בוגדיה".

בליכוד העולמי בוחנים כעת את האפשרויות, האם לשנות את הפרסומת ולהגיש אותה לזכיינית פעם נוספת או להתעקש כי הפרסומת הנוכחית תעלה באמצעות עתירה לבית המשפט. מ"רשת" נמסר כי "רשת פועלת על פי חוקי הרשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully