וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס, מאוריטניה, ישראל.היום

ענת קם

9.9.2008 / 19:25

בועז ביסמוט מונה לעורך חדשות החוץ של העיתון ישראל היום. הוא לא ישוב לידיעות אחרונות עם סיום תפקידו כשגריר ישראל במאוריטניה

בועז ביסמוט מונה לעורך חדשות החוץ ב"ישראל היום". ביסמוט, 43, כיהן כשגריר ישראל במאוריטניה בארבע השנים האחרונות ועזב לאחרונה, ימים ספורים עם ההפיכה הצבאית במדינה. ביסמוט שימש שליח ידיעות אחרונות בפאריס במשך 13 שנים ואז יצא לחופשה ללא תשלום לטובת התפקיד במאוריטניה. עם שובו לישראל הוא נפרד מידיעות אחרונות.

ביסמוט נהג לדווח ממדינות עוינות ובמהלך הקריירה העיתונאית שלו דיווח בין היתר מאיראן, סוריה, לוב, תימן ולבנון. הוא גם שהה כעיתונאי באזורי הקרבות של המלחמות בעיראק ובקוסובו.

לבועז ביסמוט תואר שני בלימוד אפריקה מהסורבון בפריז והוא בוגר ה-CEDS, המרכז ללימודי דיפלומטיה ואסטרטגיה בפריז. בנוסף לתפקידו כעורך יכתוב ביסמוט כתבות ופרשנות בענייני חוץ.

בועז ביסמוט אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני שמח מאוד להכנס לתפקיד עורך חדשות החוץ בישראל היום. אני חייב להודות שמאז הידיעה הראשונה שפרסמתי בדצמבר 1983 תמיד הייתי נכנס למערכת ולטשתי עיניים לתפקיד עורך חדשות החוץ. ישראל היום פנו אליי עם ההצעה והיה לי לעונג ולכבוד להיענות לפנייה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully