וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחו קריצה ליונית לוי

ענת קם

10.9.2008 / 17:06

חדשות 2 השיקה את אתר האינטרנט החדש בו אפשר לעלעל בוידאופדיה, אינציקלופדיית וידאו מקוונת, או לנהל צ'טים עם הכתבים

חברת החדשות של ערוץ 2 השיקה היום את האתר החדש שלה. העבודה על האתר החדש, בה הושקעו מיליוני שקלים, החלה בינואר האחרון. באתר יופיעו יהיו תכנים בלעדיים של חברת החדשות, לצד שידורים חיים של מהדורות החדשות מהטלוויזיה ואפשרות VOD למהדורות ישנות.

בימים הקרובים תעלה לאתר ה"וידיאופדיה", שתופיע בהמשך גם בכתובת URL נפרדת. הוידיאופדיה תציג קטע וידיאו ערוך הכולל קטעים משידורי החדשות לאורך השנים שעסקו באותו ערך, מלווה בקריינות של כתב חברת החדשות המסקר את התחום.

יישום חדש שיעלה בקרוב הוא "כותרות העבר", שיאפשר לגולשי האתר לצפות בכל יום בכתבות ששודרו בתאריך זה בכל שנות פעילות חברת החדשות. בנוסף, יגדל ארכיון הכתבות המשודרות באתר כך שניתן יהיה לצפות במהדורות שונות של חברת החדשות ב -VOD.

דגש נוסף שיושם באתר החדש הוא הידוק הקשר בין הכתבים והגולשים. בימים הקרובים תפורסמנה כתובות האימייל של הכתבים לשימוש הציבור. כמו כן, תעלה באתר אפשרות לוידיאו צ'ט של הצופים והכתבים באמצעות תכנת ooVoo, שיתקיים בהתאם לאירועי השעה.

האתר ימשיך לפעול באתרי זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, שמממנות את פעילותו. מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס אמר היום: "המטרה שלנו היא להיות אתר חדשות הוידיאו המוביל. אנחנו אנשי חדשות שבאים לעשות את אתר החדשות הכי טוב בארץ. היתרון שלנו הוא היכולת לבוא ולייצר חדשות שאין בשום מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully